Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Zespół Nasz Orange
  • 1502
  • 2365
  • 46

Współpraca fubox 2.0 z NCplusGO

@irek6311, forum NC+ jest wygaszane. Nowego tematu się nie da założyć. Na pierwszy rzut oka wygląda że działa.

 

@Domek18, spróbuj zrobić to co jest opisane tutaj: https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-%C5%9Awiat%C5%82ow%C3%B3d-i/Problemy-z-protoko%C5%82em-quot-IP... Najlepiej po ustawieniu wyłączyć i włączyć router. Jeżeli nie pomoże, to zrób odwrotnie, czyli wymuś IPv6 na routerze.

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange |

Jestem na urlopie do 17.12. W razie ważnych spraw pisz do Bartka, Rafała, Wiktora lub Kingi.

Poziom 33, Ekspert
  • 3039
  • 3210
  • 105

Współpraca fubox 2.0 z NCplusGO

[ Edytowane ]

@Wojciech  to dziwne bo się zalogowałem by sprawdzić, też jakieś nieaktualne na pierwsze wejście było.

Dziwne podejście do klienta, ba mam Smart HD i nijak sprawdzić ważność, stronę do sprawdzania ważności tej oferty zlikwidowali.

Znalazłeś odpowiedż na pytanie. To oznacz pomocny Post jako Rozwiązanie Emotikon: Mrugający

0 Lubię to
Odpowiedz
Highlighted
Poziom 16, Komentator
  • 23
  • 2
  • 1

Współpraca fubox 2.0 z NCplusGO

Już wszystko działa rozwiązanie otrzymałem w salonie ncplus sprawdził u siebie i wszystko działało więc stwierdził iż muszę zresetować do ustawień fabrycznych ruter i wprowadzić hasło na nowo w tym wi-fi i zadziałało Emotikon: Szczęśliwy Temat do zamknięcia