- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Współpraca fubox 2.0 z NCplusGO
@Anonim, forum NC+ jest wygaszane. Nowego tematu się nie da założyć. Na pierwszy rzut oka wygląda że działa.
@Domek18, spróbuj zrobić to co jest opisane tutaj: https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-%C5%9Awiat%C5%82ow%C3%B3d-i/Problemy-z-protoko%C5%82em-quot-IPv6-quot/ta-p/19036 Najlepiej po ustawieniu wyłączyć i włączyć router. Jeżeli nie pomoże, to zrób odwrotnie, czyli wymuś IPv6 na routerze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Współpraca fubox 2.0 z NCplusGO
@Wojciech to dziwne bo się zalogowałem by sprawdzić, też jakieś nieaktualne na pierwsze wejście było.
Dziwne podejście do klienta, ba mam Smart HD i nijak sprawdzić ważność, stronę do sprawdzania ważności tej oferty zlikwidowali.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Już wszystko działa rozwiązanie otrzymałem w salonie ncplus sprawdził u siebie i wszystko działało więc stwierdził iż muszę zresetować do ustawień fabrycznych ruter i wprowadzić hasło na nowo w tym wi-fi i zadziałało 🙂 Temat do zamknięcia
- « Poprzedni
- Następny »