- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Własny sprzęt kilka pytań przed podpisaniem umowy
Oj tak to co tam się dzieje w kwestii najkopisarstwa konsultantów to dramat, jeśli ktoś czytał moje wypowiedzi w tamtym wątku to opisałem część z tego jest nawet problem z uzyskaniem kompetentnej informacji co do oferty TV jeden konsultant mówi, że wszystko co widać pod tym linkiem jest w pakiecie a inny, że za eleven sports trzeba dopłacić - no litości - to są pytania ofertowe a nie techniczne i jeśli nawet z tym jest problem to naprawdę brak mi słów, skończyło się na tym, że pani ma wysłać pełną ofertę i od wczoraj nie wysłała.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Własny sprzęt kilka pytań przed podpisaniem umowy
@marson dlatego w biznesie warto wierzyć tylko zaufanym handlowcom....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Własny sprzęt kilka pytań przed podpisaniem umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Własny sprzęt kilka pytań przed podpisaniem umowy
@marson dowiedziałem się, że FB7 tylko dla 1 i 2Gb/ sek z 4 IP.
Dla niższych nie, a więc i FB7 ma soft pod Internet Firmowy. Warto to odnotować w pamięci
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Własny sprzęt kilka pytań przed podpisaniem umowy
Podpisałem umowę a raczej złożyłem zlecenie bez TV finalnie bo oferta TV na fimę jest mało korzystna w stosunku do tej dla klienta indywidualnego. Pytanie czy z Waszego doświaczenia trudno jest wyrwać dane do PPPoE czy dają bez gadania?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Własny sprzęt kilka pytań przed podpisaniem umowy
@marson bez problemu wysyłają SMS, bo podać nie mogą. Są tajne
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Własny sprzęt kilka pytań przed podpisaniem umowy
Dobre - podać nie mogą bo są tajne ale już wysłać SMSem, w które ma wgląd operator i pewnie nie tylko już mogą 😉 ale efekt się liczy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Własny sprzęt kilka pytań przed podpisaniem umowy
Oni nie padają hasła do pppoe tylko je zmieniają. Przychodzi nowe hasło, które znasz tylko ty. Tak naprawdę zlecenie " podania" hasła polega na jego zmianie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Własny sprzęt kilka pytań przed podpisaniem umowy
@marson już od dawna jest możliwość otrzymania hasła tylko drogą SMS-ową. Inaczej nie ma możliwości otrzymania.
Ważne, aby nie podłączać wtedy routera Orange, bo hasło będzie z automatu zmienione.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Własny sprzęt kilka pytań przed podpisaniem umowy
Ostatni raz sprawdzałem jak to działa w kwietniu, tutaj jest opis:
https://nasz.orange.pl/t5/Modemy-i-routery/Wymiana-Funboxa-na-w%C5%82asny-router/m-p/429281
Generalnie dało się to zrobić tylko w godzinach pracy czatu, i przy wyłączonym ruterze, a więc na alternatywnym połączeniu internetowym. Jeśli ruter będzie włączony w czasie próby zmiany hasła, to hasło nie zostanie zmienione. Nie wiem czy już naprawiono błędnie opisaną opcję w MO, ale ona w kwietniu nie działała.