Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Własny router zamiast Funbox-a 3.0 Orange.


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 1
  • 0

Własny router zamiast Funbox-a 3.0 Orange.

@mafe Także mam Fritz-a i przedwczoraj technik zainstalował mi ONT i Fanbox2. Wrzuć proszę screeny z Fritz-a, tak aby potomni 🙂 mieli łatwiej.

 

Działają Ci wszystkie usługi internet, IPTV, Voip? 

 

Pozdrawiam


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 14
  • 7
  • 0

Własny router zamiast Funbox-a 3.0 Orange.

witam, mam podłączony Fritzbox 7330 zamiast Funboxa. Wszystko funkcjonuje. Internet śmiga i telefonia Voip działają. Nagle głucha linia. Dopiero po odłączeniu łącza i ponownym podłączeniu linii telefonicznej do Fritzboxa po kilku sekundach wszystko znowu działa jak wcześniej. Historia się powtarza kilka razy dzienni lub kilka razy w tygodniu. Jedyna podpowiedzią Orange jest wymiana na ich Funboxa. Przeszedłem przed miesiącem z analogowego łącza i Neostrady na nową taryfę LOVE z telefonią VoIP i od tego momentu mam problemy. Wcześniej latami Fritzbox śmigał na Neostradzie bez problemów.Może masz  jakiś pomysł co to może być?

pozdr


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 2
  • 0

Własny router zamiast Funbox-a 3.0 Orange.

Ustawinie FritzBoxa dla IPv6 - sprawdzone:

IPv6 native, dodatkowo zaznaczone

1. Establish IPv4 Connection via DS Lite.

2. Automatically negotiate a global adress.

3. USe DHCPv6 Rapid Commit.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 448
  • 831
  • 3

Własny router zamiast Funbox-a 3.0 Orange.

@Kojot71  da się dostać ONT+FB2  w usłudze 1000/300?


Pracuję w Orange
  • 111
  • 156
  • 3

Własny router zamiast Funbox-a 3.0 Orange.

@gk2a6nie, ponieważ FB2 nie jest już stosowany do światłowodu. Ale można w uzasadnionym przypadku ONT + FB3. Jak chcesz porozmawiać o tych uzasadnionych to zapraszam na priv.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 54
  • 29
  • 0

Własny router zamiast Funbox-a 3.0 Orange.

Tak. Oczywiście, że jest taka możliwość ale musisz to zgłosić w Orange. Wtedy technicy przyjadą i w ramach wymiany "uszkodzonego" sprzętu wymienią ci na FB2 + ONT.


Pracuję w Orange
  • 111
  • 156
  • 3

Własny router zamiast Funbox-a 3.0 Orange.

@Radi powodzenia. FB2 nie jest dostępny w procesie dostarczania usług FTTH. Poczytaj że zrozumieniem że @gk2a6  chodzi o nową usługę, a nie wymianę serwisową. I nie wprowadzaj w błąd. 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 191
  • 248
  • 0

Własny router zamiast Funbox-a 3.0 Orange.

@gk2a6 

Teoretycznie się da, bo ja tak mam przy prędkości 1000/300 ONT + FB2 który zamieniłem na swój router.

Jeśli jest faktycznie tak jak mówi @bwlodar to najpierw musisz zrobić normalną instalację z FB3, a potem pisemna ( musi być pisemna bo inaczej będzie zignorowana, co ja się nadzwoniłem do Orange i nachodziłem do salonów przez kilka miesięcy ... ) reklamacja do centrali Orange.

W reklamacji musisz uargumentować dlaczego potrzebujesz ONT i tyle.

Powodzenia.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 448
  • 831
  • 3

Własny router zamiast Funbox-a 3.0 Orange.

Dalej wprowadzasz błąd. Info z infolinii - należy dogadać się z technikiem. Także dam znać jak poszło.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 54
  • 29
  • 0

Własny router zamiast Funbox-a 3.0 Orange.

Opowiem jak to było z tą zamianą Funboxa 3.0 na 2.0. Powiem, że łatwo wcale nie było.

 

14 marca godz 11:00 - Przychodzą technicy montują światłowód i Funboxa 3.0. Zapewniają, że wymiana na 2.0 jest całkowicie możliwa tylko muszę poprosić o to na Infolinii.

 

14 marca godz 13:45 - Dzwonie na infolinię z prośbą o wymianę Funboxa na 2.0. Pan w słuchawce zdziwiony, że kto mnie o takiej możliwości zapewniał? Ja mówie, że 3 krotnie u was na infolinii, potem technicy i różni ludzie na forach którzy poprostu dostali 2.0 w ramach wymiany. Konsultant niby przyjął zgłoszenie i miałem dostać w sms-ie numer zlecenia a na drugi dzień odpowiedź. Nie było ani numeru zlecenia ani odpowiedzi.

 

15 marca godz 11:00 - Piszę na czacie do Orange z pytaniem jak wygląda stan mojego zgłoszenia. W odpowiedzi dostaję informację, że nie mogą znaleźć mojego zgłoszenia w komputerze. W ogóle jakby go nie było. Więc po 3 krotnym przekierowaniu mnie do różnych działów w końcu trafiłem na odpowiednią osobę (panią Katarzynę), która mimo, że z początku twierdziła, że taka akcja nie przejdzie bo właśnie dostała taką informację, to po mojej odpowiedzi, że w takim razie rezygnuję ze światłowodu nagle udało się, że przekazała takie zgłoszenie do techników i powiedziała, że teraz wszystko w rękach techników.

 

15 marca godz 15:00 - Ktoś dzwoni do drzwi. Nikogo się nie spodziewałem. Otwieram a tu technicy z Funboxem 2.0. Ja zdziwiony , że tak szybko i bez ostrzeżenia. Technicy mówią, że klient nasz pan. Całkowicie inne podejście do klienta niż pierwsza grupa techników. O 180 stopni. Pełna kultura. Dzwonią w odpowiednie miejsca upewniają się czy to przejdzie bo mówia, że powinno, że w odwrotną stronę z 2.0 na 3.0 to by nie przeszło bo system nie przyjmuje. Zadzwonili to tu to tam. I po chwili miałem wszystko i Funboxa 2.0 i ONT. I wszystko śmiga. Można??? Można!!!. Ale fakt. Łatwo nie jest.