- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Własny router zamiast Funbox-a 3.0 Orange.
@mafe Także mam Fritz-a i przedwczoraj technik zainstalował mi ONT i Fanbox2. Wrzuć proszę screeny z Fritz-a, tak aby potomni 🙂 mieli łatwiej.
Działają Ci wszystkie usługi internet, IPTV, Voip?
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Własny router zamiast Funbox-a 3.0 Orange.
witam, mam podłączony Fritzbox 7330 zamiast Funboxa. Wszystko funkcjonuje. Internet śmiga i telefonia Voip działają. Nagle głucha linia. Dopiero po odłączeniu łącza i ponownym podłączeniu linii telefonicznej do Fritzboxa po kilku sekundach wszystko znowu działa jak wcześniej. Historia się powtarza kilka razy dzienni lub kilka razy w tygodniu. Jedyna podpowiedzią Orange jest wymiana na ich Funboxa. Przeszedłem przed miesiącem z analogowego łącza i Neostrady na nową taryfę LOVE z telefonią VoIP i od tego momentu mam problemy. Wcześniej latami Fritzbox śmigał na Neostradzie bez problemów.Może masz jakiś pomysł co to może być?
pozdr
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Własny router zamiast Funbox-a 3.0 Orange.
Ustawinie FritzBoxa dla IPv6 - sprawdzone:
IPv6 native, dodatkowo zaznaczone
1. Establish IPv4 Connection via DS Lite.
2. Automatically negotiate a global adress.
3. USe DHCPv6 Rapid Commit.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Własny router zamiast Funbox-a 3.0 Orange.
@Kojot71 da się dostać ONT+FB2 w usłudze 1000/300?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Własny router zamiast Funbox-a 3.0 Orange.
@gk2a6nie, ponieważ FB2 nie jest już stosowany do światłowodu. Ale można w uzasadnionym przypadku ONT + FB3. Jak chcesz porozmawiać o tych uzasadnionych to zapraszam na priv.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Własny router zamiast Funbox-a 3.0 Orange.
Tak. Oczywiście, że jest taka możliwość ale musisz to zgłosić w Orange. Wtedy technicy przyjadą i w ramach wymiany "uszkodzonego" sprzętu wymienią ci na FB2 + ONT.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Własny router zamiast Funbox-a 3.0 Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Własny router zamiast Funbox-a 3.0 Orange.
Teoretycznie się da, bo ja tak mam przy prędkości 1000/300 ONT + FB2 który zamieniłem na swój router.
Jeśli jest faktycznie tak jak mówi @bwlodar to najpierw musisz zrobić normalną instalację z FB3, a potem pisemna ( musi być pisemna bo inaczej będzie zignorowana, co ja się nadzwoniłem do Orange i nachodziłem do salonów przez kilka miesięcy ... ) reklamacja do centrali Orange.
W reklamacji musisz uargumentować dlaczego potrzebujesz ONT i tyle.
Powodzenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Własny router zamiast Funbox-a 3.0 Orange.
Dalej wprowadzasz błąd. Info z infolinii - należy dogadać się z technikiem. Także dam znać jak poszło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Własny router zamiast Funbox-a 3.0 Orange.
Opowiem jak to było z tą zamianą Funboxa 3.0 na 2.0. Powiem, że łatwo wcale nie było.
14 marca godz 11:00 - Przychodzą technicy montują światłowód i Funboxa 3.0. Zapewniają, że wymiana na 2.0 jest całkowicie możliwa tylko muszę poprosić o to na Infolinii.
14 marca godz 13:45 - Dzwonie na infolinię z prośbą o wymianę Funboxa na 2.0. Pan w słuchawce zdziwiony, że kto mnie o takiej możliwości zapewniał? Ja mówie, że 3 krotnie u was na infolinii, potem technicy i różni ludzie na forach którzy poprostu dostali 2.0 w ramach wymiany. Konsultant niby przyjął zgłoszenie i miałem dostać w sms-ie numer zlecenia a na drugi dzień odpowiedź. Nie było ani numeru zlecenia ani odpowiedzi.
15 marca godz 11:00 - Piszę na czacie do Orange z pytaniem jak wygląda stan mojego zgłoszenia. W odpowiedzi dostaję informację, że nie mogą znaleźć mojego zgłoszenia w komputerze. W ogóle jakby go nie było. Więc po 3 krotnym przekierowaniu mnie do różnych działów w końcu trafiłem na odpowiednią osobę (panią Katarzynę), która mimo, że z początku twierdziła, że taka akcja nie przejdzie bo właśnie dostała taką informację, to po mojej odpowiedzi, że w takim razie rezygnuję ze światłowodu nagle udało się, że przekazała takie zgłoszenie do techników i powiedziała, że teraz wszystko w rękach techników.
15 marca godz 15:00 - Ktoś dzwoni do drzwi. Nikogo się nie spodziewałem. Otwieram a tu technicy z Funboxem 2.0. Ja zdziwiony , że tak szybko i bez ostrzeżenia. Technicy mówią, że klient nasz pan. Całkowicie inne podejście do klienta niż pierwsza grupa techników. O 180 stopni. Pełna kultura. Dzwonią w odpowiednie miejsca upewniają się czy to przejdzie bo mówia, że powinno, że w odwrotną stronę z 2.0 na 3.0 to by nie przeszło bo system nie przyjmuje. Zadzwonili to tu to tam. I po chwili miałem wszystko i Funboxa 2.0 i ONT. I wszystko śmiga. Można??? Można!!!. Ale fakt. Łatwo nie jest.