Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Router do światłowodu 1gbps


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 209
  • 387
  • 0

Router do światłowodu 1gbps

Nie jestem informatykiem, ale laikiem z chęcią chłonięcia wiedzy informatycznej. Interesuję się kryptografią stąd hejt na ASUSA. Chińszczyzny też nie toleruję, zbyt dużego wyboru nie mam. Liczę, że bez pisania skryptów w GUI da się tego Ubiquiti jakoś skonfigurować. Znalazłem też Mikrotika hAP ac2, który jest dość tani jak na to co oferuje. Trochę tylko droższy niż chińszczyzna, a widać że mają inne podejście do bezpieczeństwa. Częste aktualizacje softu, podają sumy kontrolne plików jak należy.

Anonim

Nie dotyczy

Router do światłowodu 1gbps

@Piotrek94  szanuję twój pogląd co do oprogramowania i sprzętu, ale nie każdemu się chce grzebać w oprogramowaniu, ja potrafię ale mi się nie chce, ba zresztą czasu mi brak na to, kupiłem po prostu dobry chiński router i tyle, sporo mam chińskiego czy koreańskiego sprzętu, amerykański u mnie tylko Laptop Dell ( ale pewnie składany w chinach i na chińskich częściach), pewnie blado wypadam w twojej ocenie 😉


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4101
  • 56

Router do światłowodu 1gbps


@Piotrek94napisał(-a)

Nie jestem informatykiem, ale laikiem z chęcią chłonięcia wiedzy informatycznej. Interesuję się kryptografią stąd hejt na ASUSA. Chińszczyzny też nie toleruję, zbyt dużego wyboru nie mam. Liczę, że bez pisania skryptów w GUI da się tego Ubiquiti jakoś skonfigurować. Znalazłem też Mikrotika hAP ac2, który jest dość tani jak na to co oferuje. Trochę tylko droższy niż chińszczyzna, a widać że mają inne podejście do bezpieczeństwa. Częste aktualizacje softu, podają sumy kontrolne plików jak należy.