Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problemy z Internetem mobilnym


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 7
  • 0

Problemy z Internetem mobilnym

Hej, czy ktoś z was ma od 2 dni problem z Internetem  mobilnym domowym ? Niby wszystko działa ok, ale nie działa.. nie mam pojęcia, co robić. Nie mogę się zalogować.. plizzzzz  pomocy!

10 ODPOW. 10

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5490
  • 18326
  • 186

Problemy z Internetem mobilnym

Żeby móc Ci pomóc potrzeba więcej informacji. Przede wszystkim co masz na myśli pisząc "niby wszystko działa, ale nie działa". Opcje są bardzo różne, np. przeciążenie stacji bazowej z którą się łączą twoje urządzenia, być może wyczerpał się limit transferu i została zmniejszona prędkość, być może z przyczyn technicznych albo nadmiernego obciążenia pasma został nałożony "lejek techniczny", czyli także ograniczenie prędkości... 


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 7
  • 0

Problemy z Internetem mobilnym

Działa ale nie działa - weszłam na Orange.pl i nie ma żadnych problemów, nie ma i informacji  o obciążeniu transferu, zmniejszeniu prędkości,  jest ok. Internet nie działa od 2 dni. Rachunki opłacone.  Gdy załączam router wifi nie wyszukuje mi mojego airboxa tak, jakby go nie widział.. 


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29503
  • 271

Problemy z Internetem mobilnym

@majenka88  ja bym zaczął od resetu routera do ustawień fabrycznych i zobacz co się stanie.

Reset modemu Orange Airbox 2.0 - Nasz Orange

Anonim

Nie dotyczy

Problemy z Internetem mobilnym

Dalej możesz spróbować test krzyżowy- przekladasz kartę SIM do innego urządzenia, w inny sprzęt wkładasz ta od Orange. 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5490
  • 18326
  • 186

Problemy z Internetem mobilnym

Opłacenie rachunków jest ważne, ale nie ma znaczenia do oceny czy ilość pobieranych danych jest w normie, czy raczej zostały naruszone normy. Wejście na stronę Orange też nie ujawnia zbyt wiele, bo np. może być zapamiętana w pamięci komputera lub smartfonu. Nadal piszesz że nie ma internetu, czyli czego nie możesz zrobić? Wykonanie tego co doradzają moi przedmówcy pozwoli wykluczyć typowe przyczyny problemów. Co do innych nadal wiemy zbyt mało... aby coś sensownego podpowiedzieć.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14222
  • 58454
  • 706

Problemy z Internetem mobilnym

@majenka88Jak masz podłączone urządzenia? Airbox ma własne wifi, więc może zacznij od sprawdzenia na tym urządzeniu czy net i jego wifi działa. Do sprawdzenia przyda się apka Wifianalyzer na Androida. Tam zobaczysz sieć z Airboxa.

W razie czego: https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-Modemy-i-routery/Orange-Airbox-2-0-konfiguracja/ta-p/71


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29503
  • 271

Problemy z Internetem mobilnym

@majenka88  tak ogólnie to problem nadal występuje czy już wszystko w porządku? jakaś podpowiedź z forum pomogła? daj znać...

Anonim

Nie dotyczy

Problemy z Internetem mobilnym


@majenka88napisał(-a)

Działa ale nie działa - weszłam na Orange.pl i nie ma żadnych problemów, nie ma i informacji  o obciążeniu transferu, zmniejszeniu prędkości,  jest ok. Internet nie działa od 2 dni. Rachunki opłacone.  Gdy załączam router wifi nie wyszukuje mi mojego airboxa tak, jakby go nie widział.. 


Zacznij od zgłoszenia problemu w BOK Orange.

Dodaj jak potrafisz zrzuty z modemu LTE, jak tam wygląda połączenie i sygnał LTE 😉


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14222
  • 58454
  • 706

Problemy z Internetem mobilnym

@majenka88  podpowiem, że to nie jest rozwiązanie problemu.....jakbyś mogła w dwóch słowach  opisać co było przyczyną