- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z Internetem mobilnym
Hej, czy ktoś z was ma od 2 dni problem z Internetem mobilnym domowym ? Niby wszystko działa ok, ale nie działa.. nie mam pojęcia, co robić. Nie mogę się zalogować.. plizzzzz pomocy!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z Internetem mobilnym
Żeby móc Ci pomóc potrzeba więcej informacji. Przede wszystkim co masz na myśli pisząc "niby wszystko działa, ale nie działa". Opcje są bardzo różne, np. przeciążenie stacji bazowej z którą się łączą twoje urządzenia, być może wyczerpał się limit transferu i została zmniejszona prędkość, być może z przyczyn technicznych albo nadmiernego obciążenia pasma został nałożony "lejek techniczny", czyli także ograniczenie prędkości...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z Internetem mobilnym
Działa ale nie działa - weszłam na Orange.pl i nie ma żadnych problemów, nie ma i informacji o obciążeniu transferu, zmniejszeniu prędkości, jest ok. Internet nie działa od 2 dni. Rachunki opłacone. Gdy załączam router wifi nie wyszukuje mi mojego airboxa tak, jakby go nie widział..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z Internetem mobilnym
@majenka88 ja bym zaczął od resetu routera do ustawień fabrycznych i zobacz co się stanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z Internetem mobilnym
Dalej możesz spróbować test krzyżowy- przekladasz kartę SIM do innego urządzenia, w inny sprzęt wkładasz ta od Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z Internetem mobilnym
Opłacenie rachunków jest ważne, ale nie ma znaczenia do oceny czy ilość pobieranych danych jest w normie, czy raczej zostały naruszone normy. Wejście na stronę Orange też nie ujawnia zbyt wiele, bo np. może być zapamiętana w pamięci komputera lub smartfonu. Nadal piszesz że nie ma internetu, czyli czego nie możesz zrobić? Wykonanie tego co doradzają moi przedmówcy pozwoli wykluczyć typowe przyczyny problemów. Co do innych nadal wiemy zbyt mało... aby coś sensownego podpowiedzieć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z Internetem mobilnym
@majenka88Jak masz podłączone urządzenia? Airbox ma własne wifi, więc może zacznij od sprawdzenia na tym urządzeniu czy net i jego wifi działa. Do sprawdzenia przyda się apka Wifianalyzer na Androida. Tam zobaczysz sieć z Airboxa.
W razie czego: https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-Modemy-i-routery/Orange-Airbox-2-0-konfiguracja/ta-p/71
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z Internetem mobilnym
@majenka88 tak ogólnie to problem nadal występuje czy już wszystko w porządku? jakaś podpowiedź z forum pomogła? daj znać...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z Internetem mobilnym
@majenka88napisał(-a)Działa ale nie działa - weszłam na Orange.pl i nie ma żadnych problemów, nie ma i informacji o obciążeniu transferu, zmniejszeniu prędkości, jest ok. Internet nie działa od 2 dni. Rachunki opłacone. Gdy załączam router wifi nie wyszukuje mi mojego airboxa tak, jakby go nie widział..
Zacznij od zgłoszenia problemu w BOK Orange.
Dodaj jak potrafisz zrzuty z modemu LTE, jak tam wygląda połączenie i sygnał LTE 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z Internetem mobilnym
@majenka88 podpowiem, że to nie jest rozwiązanie problemu.....jakbyś mogła w dwóch słowach opisać co było przyczyną
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »