- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry, czy ktoś może zerknąć czy kabelki są dobrze podłączone ?
Od rana nie działal internet stacjonarny a teraz również wifi.
1. Kabel od gniazdka telefonicznego
2. Telefon stacjonarny
3. Modem od telewizora
4. Nie wiem
5. Kabel od internetu stacjonarnego podłączony do komputera z stacjonarnego.
Diody wifi plus zasilanie - kolor zielony
Dioda od DSL miga na zielono. Reszta jest nieaktywna.
Z góry dziękuję
________________
* Wstawiłem grafikę dodaną jako załącznik – moderator Bartłomiej
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ze szkodą dla siebie mogłabyś pomylić tylko numer jeden i dwa. Różnią się kolorem więc upewnij się, który jest od podłączonego telefonu a który idzie do gniazdka w ścianie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Modem funbox 2.0 podłączenie kabelków
https://www.orange.pl/omnibook/orange-funbox-2-0
Zgłoś uszkodzenie na infolinii albo wykonaj diagnostykę za pomocą aplikacji Mój FunBox. Telefon i telewizja też nie działa?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Modem funbox 2.0 podłączenie kabelków
@lenuska masz brak synchronizacji, czyli przerwę na inii. Zglos to jak najszybciej ma infolinii
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Modem funbox 2.0 podłączenie kabelków
Telewizor rano działał a teraz również nie działa.
Telefon stacjonarny od wielu miesięcy na stałe został przekierowany na telefon komórkowy.
Usterka została zgłoszona i teoretycznie do jutra ma się zgłosić technik.
Mam tylko obawy czy wszystkie kabelki są na swoim miejscu, bo nie ukrywam, że wypinałam i wpinałam oraz zrestartował urządzenie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ze szkodą dla siebie mogłabyś pomylić tylko numer jeden i dwa. Różnią się kolorem więc upewnij się, który jest od podłączonego telefonu a który idzie do gniazdka w ścianie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Modem funbox 2.0 podłączenie kabelków
Dziękuję wszystkim za zainteresowanie. Zamieniłam te dwa kabelki miejscami i efekt jest ten sam.
Muszę czekać na technika.
Dziękuję ☺️
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Modem funbox 2.0 podłączenie kabelków
@lenuska tak jak napisał @Samotnick ten kabelek z gniazdka na ścianie MUSI iść do modemu jako linia.
Ten od telefonu musi wychodzić z zielonego gniazdka z modemu
Nie ma co zamieniać. Pozwól działać technikom
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Modem funbox 2.0 podłączenie kabelków
Cześć@lenuska
Migająca dioda DSL oznacza problem z synchronizacją z linią ASDL/VDSL. Może być uszkodzona linia, port w centrali lub ogólny problem na styku router centrala. Teraz trzeba czekać na usunięcie usterki przez techników.
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Modem funbox 2.0 podłączenie kabelków
@lenuskanapisał(-a)Dzień dobry, czy ktoś może zerknąć czy kabelki są dobrze podłączone ?
...
1. Kabel od gniazdka telefonicznego
2. Telefon stacjonarny
...
Dobrze.