Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Funbox 2.0 - Problem z dyskiem USB


Zespół Nasz Orange
  • 1043
  • 8389
  • 53

Funbox 2.0 - Problem z dyskiem USB

Hej @supermichalpol, po sformatowaniu dysku nadaj mu etykietę, dla przykładu przy mapowaniu \\192.168.1.1\etykieta

 

Pozdrawiam.

Anonim

Nie dotyczy

Funbox 2.0 - Problem z dyskiem USB

Nie znam się zbytnio nad technicznymi uwarunkowaniami, ale chyba tak jest, że jak w menedżerze urządzeń PC są potrzebne sterowniki i pod tym kątem sprawdzam działanie danego urządzenia, tak oprócz formatowania, urządzenie zewnętrzne musi te sterowniki pobrać dla poprawnego działania. Robię to na portach USB mojego peceta i dopiero podłączam do portu w FB2. Jak widzisz @Ela12, @Anonim jednak tak ma i wyłącznik WiFi z przodu FB też. Ale jest jeszcze poprawność w ustawieniach panelu FB. Tam jest do ustalenia dodatkowo harmonogram dostępu po WiFi. @supermichalpol, na ile miałem swojej wiedzy, na tyle starałem Ci się pomóc. Cieszy mnie, że to doceniłeś Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Anonim

Nie dotyczy

Funbox 2.0 - Problem z dyskiem USB


@Ela12napisał(-a)

Może ten PRZYCISK WPS w FB 2.0 ma w sobie jeszcze jakąś inną funkcję, niż parowanie urządzeń z FB 2.0 po Wi-Fi?

Ale nigdy nic nie wiadomo, bo nie ma dokładniejszych instrukcji do urządzeń Orange, i trzeba samemu dochodzić...

Ela


@Ela12, do wyboru, do koloru tutaj klikaj Emotikon: Szczęśliwy


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 373
  • 657
  • 4

Funbox 2.0 - Problem z dyskiem USB

Dziękuję Ci, @Anonim, za ciekawy link. Ciekawy materiał to jest: może kiedyś zechce mi się podłączyć swoją drukareczkę do FB, to będę wiedziała, gdzie czego szukać. Dziękuję Ci.

 

@Bartłomieju, wiesz co, z tą etykietą to chyba może być to, bo nie każdy po formatowaniu wpisuje jakąś nazwę. Przepraszam za błędną radę.

 

Ela


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 20
  • 28
  • 0

Funbox 2.0 - Problem z dyskiem USB