Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Neostrada i livebox 2 rozłączanie internetu

Highlighted

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 9
  • 4
  • 0

Neostrada i livebox 2 rozłączanie internetu

Witam

I Wesołych Świąt .

Co zrobić skoro są święta , bok nie działa , konsultantów brak , a internetu nie ma .

Livebox ciągle rozłączą , co minutę , dwie , jak jest internet to max do 1 Mb .

Gdzie i jak zgłosić usterkę Neostrady , dodam że to nie pierwszy raz.

Kasować za połączenie z infolinią to kasują ale zwrotu za wadliwe działanie usługi to nie ma.

 

Sugestie żeby restartować livebox proszę sobie darować bo to oczywiste i robiłem to kilka razy, dwa tygodnie temu podobna sytuacja, usterkę niby usunęli  na chwilę 😞 

 

Jak zrobić zgłoszenie awarii jak czat nie działa , a konsultantów na bok też nie ma , automat tylko informuje jak sprawdzić rachunki i itp

4 ODPOW. 4
Highlighted

Poziom 31, Ekspert
  • 1749
  • 1931
  • 101

Neostrada i livebox 2 rozłączanie internetu

@enygma Trzeba odpocząć na chwilę i nie przejmować się brakiem Internetu, w końcu po to są święta 🙂

Pewnie kabel w którymś miejscu pada. Nawet jak udałoby Ci się zgłosić to i tak naprawa by nastąpiła w dni robocze.

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 29678
  • 22073
  • 1278

Neostrada i livebox 2 rozłączanie internetu

Zgłoszenie można zgłosić przez całą dobę przez bota na czacie http://orange.pl/kontakt

Technicy dyżurują również w święta, może być też naprawa, o ile sprawa nie wymaga wizyty bezpośrednio u klienta.
Highlighted

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 9
  • 4
  • 0

Neostrada i livebox 2 rozłączanie internetu

Próbowałem napisać na czacie do bota ale po wybraniu opcji obsługa usług mam puste okno, nic nie ma . A na telefonie informuje mnie ze konsultanci nie pracują i mam się połączyć z BOK, gdzie tylko automat i  ma dziś informacje że nikt nie pracuje .

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Neostrada i livebox 2 rozłączanie internetu

@enygma, możesz zgłosić o każdej porze poprzez aplikację FunBoxa, oczywiście o ile w diagnostyce internetu nie pojawi Ci się zdjęcie, które sugeruje poprawność działania. Przy Neostradzie jest jeszcze opcja przez infolinię 19393 poprzez IVR.

IVR (ang. interactive voice response) – nazwa systemu w telekomunikacji, umożliwiającego interaktywną obsługę osoby dzwoniącej. IVR ma więc funkcjonalność automatycznego call center (lub jego części). Po wysłuchaniu nagranych wcześniej komunikatów za pomocą aparatu z wybieraniem tonowym DTMF lub czasami za pomocą głosu (rozpoznawanie mowy) wybiera poszczególne pozycje z menu. IVR umożliwia automatyczne wybranie: rodzaju żądanej informacji, czy usługi; wybór języka obsługi – przykładowo polski lub angielski; weryfikację tożsamości użytkownika za pomocą podania jego numeru, PIN-u, hasła lub rozpoznawania mówcy; dostęp do wybranych informacji z bazy danych.

Tonowo-1-pomoc techniczna i dalej słuchaj sam świątecznego klimatu Emotikon: Szczęśliwy