- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada i livebox 2 rozłączanie internetu
Witam
I Wesołych Świąt .
Co zrobić skoro są święta , bok nie działa , konsultantów brak , a internetu nie ma .
Livebox ciągle rozłączą , co minutę , dwie , jak jest internet to max do 1 Mb .
Gdzie i jak zgłosić usterkę Neostrady , dodam że to nie pierwszy raz.
Kasować za połączenie z infolinią to kasują ale zwrotu za wadliwe działanie usługi to nie ma.
Sugestie żeby restartować livebox proszę sobie darować bo to oczywiste i robiłem to kilka razy, dwa tygodnie temu podobna sytuacja, usterkę niby usunęli na chwilę 😞
Jak zrobić zgłoszenie awarii jak czat nie działa , a konsultantów na bok też nie ma , automat tylko informuje jak sprawdzić rachunki i itp
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada i livebox 2 rozłączanie internetu
@enygma Trzeba odpocząć na chwilę i nie przejmować się brakiem Internetu, w końcu po to są święta 🙂
Pewnie kabel w którymś miejscu pada. Nawet jak udałoby Ci się zgłosić to i tak naprawa by nastąpiła w dni robocze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada i livebox 2 rozłączanie internetu
Technicy dyżurują również w święta, może być też naprawa, o ile sprawa nie wymaga wizyty bezpośrednio u klienta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada i livebox 2 rozłączanie internetu
Próbowałem napisać na czacie do bota ale po wybraniu opcji obsługa usług mam puste okno, nic nie ma . A na telefonie informuje mnie ze konsultanci nie pracują i mam się połączyć z BOK, gdzie tylko automat i ma dziś informacje że nikt nie pracuje .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada i livebox 2 rozłączanie internetu
@enygma, możesz zgłosić o każdej porze poprzez aplikację FunBoxa, oczywiście o ile w diagnostyce internetu nie pojawi Ci się zdjęcie, które sugeruje poprawność działania. Przy Neostradzie jest jeszcze opcja przez infolinię 19393 poprzez IVR.
IVR (ang. interactive voice response) – nazwa systemu w telekomunikacji, umożliwiającego interaktywną obsługę osoby dzwoniącej. IVR ma więc funkcjonalność automatycznego call center (lub jego części). Po wysłuchaniu nagranych wcześniej komunikatów za pomocą aparatu z wybieraniem tonowym DTMF lub czasami za pomocą głosu (rozpoznawanie mowy) wybiera poszczególne pozycje z menu. IVR umożliwia automatyczne wybranie: rodzaju żądanej informacji, czy usługi; wybór języka obsługi – przykładowo polski lub angielski; weryfikację tożsamości użytkownika za pomocą podania jego numeru, PIN-u, hasła lub rozpoznawania mówcy; dostęp do wybranych informacji z bazy danych.
Tonowo-1-pomoc techniczna i dalej słuchaj sam świątecznego klimatu