- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Firmware i konfiguracja VoIP Grandstream HT-802
Witam Może ktoś ma i podpowie jak wgrać firmware albo skonfigurować bramkę VoIP Grandstream HT-802...
Taki błąd pokazuje...
Nie mogę firmware na nowszy podmienić...
________________
* Scalenie wpisów + wstawiono grafikę dodaną jako załącznik – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Firmware i konfiguracja VoIP Grandstream HT-802
@Anonim
IMHO jesteś mistrzem w utrudnianiu sobie życia.
W tym konkretnie wypadku spróbowałbym innej przeglądarki niż Edge. Może FireFox da radę?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Firmware i konfiguracja VoIP Grandstream HT-802
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Firmware i konfiguracja VoIP Grandstream HT-802
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Firmware i konfiguracja VoIP Grandstream HT-802
@Anonim
To przeczytałeś?
https://firmware.grandstream.com/Release_Note_HT80x_1.0.35.4.pdf
Jeśli dasz radę wgrać którąś starszą wersję, np, tą (tylko nie wgrywaj jej jeśli już masz coś wyższego):
https://firmware.grandstream.com/Release_HT802_1.0.29.8.zip
a nie możesz wgrać najnowszej, to znaczy że to jest ten problem opisany na początku podlinkowanego pdf-a. Musisz skonfigurować bramkę tak, żeby pobrała aktualizację bezpośrednio z serwera.
Procedura jest opisana na stronach 70-71 tego dokumentu:
https://www.grandstream.com/hubfs/Product_Documentation/ht80x_administration_guide.pdf
Niestety jest dość skomplikowana, musiałbyś postawić własny serwer TFTP w LAN.
Możesz to zrobić na tym PC z którego ekran pokazałeś, ale na stałe bym tego TFTP nie zostawiał.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Firmware i konfiguracja VoIP Grandstream HT-802
Na VoIP-ie po wybraniu numeru nie uruchamia sie kodek PCMU ktory powinien sie uruchomic i to jest po stronie ewidentnie Orange...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Firmware i konfiguracja VoIP Grandstream HT-802
@Anonimnapisał(-a)Na VoIP-ie po wybraniu numeru nie uruchamia sie kodek PCMU ktory powinien sie uruchomic i to jest po stronie ewidentnie Orange...
Twój sprzęt nie obsługuje kodeka i to jest wina Orange? Czegoś ewidentnie nie zrozumiałem. Napisz coś więcej. Najlepiej po kolei, krok po kroku: co masz zrobione, co byś chciał żeby działało, jaki błędy Ci wyskakują. Zacznij o tego czy udało Ci się rozwiązać problem z pierwszego postu, czy nie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Firmware i konfiguracja VoIP Grandstream HT-802
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Firmware i konfiguracja VoIP Grandstream HT-802
Aktualizacja automatyczna już skonfigurowana, które kodeki są wymagane do odpowiedniego działania VoIP-a?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Firmware i konfiguracja VoIP Grandstream HT-802
@Anonimnapisał(-a)Aktualizacja automatyczna już skonfigurowana, które kodeki są wymagane do odpowiedniego działania VoIP-a?
Ta informacja nie jest ujawniona przez operatora. Nie ma nawet gwarancji że wymagania są stałe.