Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak Internetu.

ROZWIĄZANE

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 333
  • 2149
  • 0

Brak Internetu.

Mróz rzadko zamraża internet 😉

Zgłaszaj awarię i technicy ustalą co się popsuło... 


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 418
  • 1088
  • 7

Brak Internetu.

Trzeba być przygotowanym, że interka może nie być z tego źródła. Jest z komórki, to musi wystarczyć, trzeba zgłosić i przeczekać. 


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2309
  • 12797
  • 61

Brak Internetu.


@Tomin82napisał(-a)

Przecież napisałem na początku postu, że jak tylko zaczęły się mrozy, siadł też internet, modem działa, ruter nie wyświetla diód, które informują o przesyle danych, jeszcze do wczoraj mogłem jako-tako odbierać internet, od od wczoraj już nie mogę (piszę z komórki).

Laptop widzi sieć, ale jak próbuję się z nią połączyć to wyskakuje informacja Brak Internetu, Połączone.


Co ma mróz do internetu ?

Chyba FunBox6 nie trzymasz na dworze 🤔

To co działa to konwerter ONT od światłowodu, do niego podłączony jest FunBox6, skoro diody LED nie świecą, to jest uszkodzony i trzeba to zgłosić do Orange, numer telefonu podałem wcześniej 😎


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14152
  • 58194
  • 705

Brak Internetu.

@IreneuszCD  ma, niestety.

Osobiście widziałem jak technik wylewa wodę z mufy światłowodowej

Woda+ mróz= kłopoty nawet dla światłowodu 


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2309
  • 12797
  • 61

Brak Internetu.

@agat13 to już skrajnie partactwo instalatora, obstawiam zbieg zdarzeń i pewnie dla tego awaria, jakby było inaczej to by padł konwerter ONT 😎

Jak @Tomin82 zgłosi awarię to się wyjaśni, teraz za mało danych na diagnozę, zgadujemy w ciemno.


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2674
  • 11014
  • 104

Brak Internetu.

@Tomin82zgłoś tą awarię/usterkę na infolinii Orange *100 lub 510 100 100. Technicy zdiagnozują i usuną usterkę

Pozdrawiam 🙂 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6199
  • 25285
  • 211

Brak Internetu.


@Tomin82napisał(-a)

Przecież napisałem na początku postu, że jak tylko zaczęły się mrozy, siadł też internet

...


Nadal nie łapię. Uważasz, że Twoja umowa z Orange na świadczenie usługi dostępu do internetu obowiązuje tylko jeśli nie ma mrozu, a jeśli jest mróz to OK, internetu może nie być i nie należy tego traktować jako awarii? Po co próbujesz diagnozować usługę zgadując jakieś mniej lub bardziej tajemne związki zamiast po prostu reklamować, zaraz jak tylko pojawiły się problemy?

Mnie też siadł internet kiedy zaczęły się mrozy, w listopadzie (jeśli mnie pamięć nie myli). Zadzwoniłem niezwłocznie i następnego dnia miałem naprawione. U ciebie może nie być tak różowo (chociaż właściwie czemu nie), ale co do zasady jeśli nie zgłosisz że coś jest nie tak, to nie będziesz miał dostępu.


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 8
  • 50
  • 0

Brak Internetu.

I tak, jestem po rozmowie telefonicznej w sprawie awarii i gdy już skończyłem opowiadać całą historię awarii, to doradczyni powiedziała, że w systemie zauważyli wzmożony ruch, kiedy próbowałem się połączyć z siecią.

I z tego co mi powiedziała, to problem leży po stronie modemu!

Dała mi radę, że jak dalej będą problemy z modemem, to żebym zgłosił się do salonu Orange na wymianę - mam na to 5 dni.

Powiedziała mi również, że zewnętrzne modemy mogą pracować również przy syberyjskich mrozach, więc problem leży u mnie i jeszcze na koniec rozmowy podjęła decyzję o przywróceniu ustawień fabrycznych mojego modemu, co zostało szybko wykonane.

Daję sobie czas do środy, jeśli będzie wszystko w porządku, to nic nie robię, ale chyba czeka mnie wymiana, bo pół godziny później znów straciłem połączenie i losowo je odzyskuję, ale do środy czekam na jakiekolwiek zmiany.


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 418
  • 1088
  • 7

Brak Internetu.

Czytając o tym "braku internetu" stwierdzam, że jest to bajzel informacyjny. Co oznacza "znów straciłem połączenie i losowo je odzyskuję"? Może to tylko chodzi o Wi-Fi? Pomijam już to, co doradczyni niby widziała.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2107
  • 5923
  • 197

Brak Internetu.

Masz zgłoszenie. Idź wymień ten modem, a nie czekać do środy, po co. Najlepsza metoda diagnozy uszkodzenia to metoda eliminacji. Wymieniasz modem, jak będzie to samo to szukasz dalej.