Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

porządki na "Mój Orange"


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 141
  • 482
  • 0

porządki na "Mój Orange"

@agat13 - o.. to .. to .. propozycja w sam raz dla 78-latka, taki z Dzikiego Zachodu Saloon .. 

musbron1945_0-1690214963665.jpeg

 


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 417
  • 1565
  • 1

porządki na "Mój Orange"

Witam

@agat13  czy ty jesteś  pracownikiem Orange ?   bo  piszesz że najprościej zgłosić na infolini , to chba tylko  tobie się wszystko udaje , tylko niestety ja mam inne doświadczenia z infolinią , i to nie pierwszy raz , ponieważ ostatnio podając nr zgłoszenia konsultant powiedział że nie ma takiego mojego numeru zgłoszenia w systemie !!! Tak pracują na infolini  , zależy na kogo się trafi ,  czemu ten pierwszy nie widział ,  bo dwa dni później  inny konsultant znalazł moje zgłoszenie,  tylko że jeszcze jest w realizacji , a zgłoszenie było w dniu  25.05.br.  dwa miesiace temu , tak pracują również w dziale technicznym !!!

Pozdrawiam. 

 

 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14453
  • 59385
  • 722

porządki na "Mój Orange"

@jan1  nigdy nie twierdziłem, nie twierdzę i nigdy nie będę, że jest idealnie..Sam dzwonię i załatwiam czasem kilka spraw na miesiąc na infoliniach. Uważam jednak, że to najprostsza metoda kontaktu, bo można wyjaśnić wszystko konkretnie, a czy po drugiej stronie zawsze zasiada ompetentna osoba, to już sam wyjaśniłeś i stwierdziłeś. 

Mam podobne zdanie, tylko nie daje się spławić technicznie, bo wiem czego żądam i co muszą mi zrobić..

Kwestia orientacji i obycia, a załatwić można prawie wszystko. Dzwonię do skutku...i tyle 

 


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 417
  • 1565
  • 1

porządki na "Mój Orange"

@agat13  bardzo dziękuję  , ale  z tym dzwonienieniem do skutku  to   ja bym polemizował , bo czy  te sprawy do załatwienia przez dział techniczny są

bezterminowe ? ( bo mój temat jest od 25 .05.br  - 2 m-ce )

ponieważ w jakim celu  po zgłoszeniu dostaję SMS ,  że sprawę  załatwiono , a po sprawdzeniu  nic nie zrobiono ! , a może chodzi o statystyki napraw . Czy wszystkie moje dane widoczne w aplikacj MO  są  pobierane że strony internetowej Orange ? 

Pozdrawiam. 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 1688
  • 13608
  • 2

porządki na "Mój Orange"

@jan1 , ze swojego doświadczenia podpowiem, że najlepiej mi się załatwia sprawy techniczne na czacie. Jedyny szkopuł w tym, że nie ma jednego, zintegrowanego systemu w Orange, co sugerują słowa wypowiadane po drugiej stronie, czyli: "sprawdzę w systemach"😀 Także informacje w aplikacji MO i na koncie webowym MO różnią się. Jednakże wiedząc, czego się żąda, można nawet po długiej rozmowie na czacie wyjaśnić wątpliwości. Kwestia kumatego, czy mniej pojętnego konsultanta jest dla mnie drugorzędna, bo nie spotkałem w swoim życiu ideału w różnych zagadnieniach nurtujących Kowalskiego😀 Wszędzie są ludzie i ludziska😀🙄