- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
porządki na "Mój Orange"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
porządki na "Mój Orange"
Witam
@agat13 czy ty jesteś pracownikiem Orange ? bo piszesz że najprościej zgłosić na infolini , to chba tylko tobie się wszystko udaje , tylko niestety ja mam inne doświadczenia z infolinią , i to nie pierwszy raz , ponieważ ostatnio podając nr zgłoszenia konsultant powiedział że nie ma takiego mojego numeru zgłoszenia w systemie !!! Tak pracują na infolini , zależy na kogo się trafi , czemu ten pierwszy nie widział , bo dwa dni później inny konsultant znalazł moje zgłoszenie, tylko że jeszcze jest w realizacji , a zgłoszenie było w dniu 25.05.br. dwa miesiace temu , tak pracują również w dziale technicznym !!!
Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
porządki na "Mój Orange"
@jan1 nigdy nie twierdziłem, nie twierdzę i nigdy nie będę, że jest idealnie..Sam dzwonię i załatwiam czasem kilka spraw na miesiąc na infoliniach. Uważam jednak, że to najprostsza metoda kontaktu, bo można wyjaśnić wszystko konkretnie, a czy po drugiej stronie zawsze zasiada ompetentna osoba, to już sam wyjaśniłeś i stwierdziłeś.
Mam podobne zdanie, tylko nie daje się spławić technicznie, bo wiem czego żądam i co muszą mi zrobić..
Kwestia orientacji i obycia, a załatwić można prawie wszystko. Dzwonię do skutku...i tyle
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
porządki na "Mój Orange"
@agat13 bardzo dziękuję , ale z tym dzwonienieniem do skutku to ja bym polemizował , bo czy te sprawy do załatwienia przez dział techniczny są
bezterminowe ? ( bo mój temat jest od 25 .05.br - 2 m-ce )
ponieważ w jakim celu po zgłoszeniu dostaję SMS , że sprawę załatwiono , a po sprawdzeniu nic nie zrobiono ! , a może chodzi o statystyki napraw . Czy wszystkie moje dane widoczne w aplikacj MO są pobierane że strony internetowej Orange ?
Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
porządki na "Mój Orange"
@jan1 , ze swojego doświadczenia podpowiem, że najlepiej mi się załatwia sprawy techniczne na czacie. Jedyny szkopuł w tym, że nie ma jednego, zintegrowanego systemu w Orange, co sugerują słowa wypowiadane po drugiej stronie, czyli: "sprawdzę w systemach"😀 Także informacje w aplikacji MO i na koncie webowym MO różnią się. Jednakże wiedząc, czego się żąda, można nawet po długiej rozmowie na czacie wyjaśnić wątpliwości. Kwestia kumatego, czy mniej pojętnego konsultanta jest dla mnie drugorzędna, bo nie spotkałem w swoim życiu ideału w różnych zagadnieniach nurtujących Kowalskiego😀 Wszędzie są ludzie i ludziska😀🙄
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »