- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam was,
Tak jak już tytuł mówi, nie ma u mnie opcji, żeby zmienić SIM kartę na eSIM. Mogę tylko wybrać uniwersalna kartę SIM. Wie może ktoś, dlaczego tak jest?
Z góry dziękuje bardzo za pomoc!
____________
* Temat przeniosłem z kategorii Na kartę. Doprecyzowałem tytuł - Wiktor
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@whoami wcześniej, jak była możliwość zmiany na eSIM przez konto Mój Orange, to były problemy techniczne. Widocznie przez stronę chwilowo wyłączyli, a sprawę wymiany na eSIM załatwia konsultant. Sam miałem problemy przy wymianie na eSIM przez konto Mój Orange. Tylko podczas rozmowy z konsultantem, musisz mieć w telefonie tradycyjną kartę SIM (do odebrania SMS-em kodu PIN do wymiany), po wymianie wgrasz eSIM.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana SIM Karty na eSim, niema takiej opcji do wybrania
Może masz jakieś usługi wykluczające jak dodatkowa karta sim czy Orange extra numer?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana SIM Karty na eSim, niema takiej opcji do wybrania
@whoami zadzwoń na infolinię lub napisz na czacie, konsultant pomoże w wymianie karty na eSIM. Pewnie są jakieś problemy techniczne, dlatego obecnie nie jest możliwa wymiana karty na eSIM przez konto Mój Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana karty SIM na eSIM - brak takiej opcji do wybrania
Nie mogę podejrzeć screena. Używasz apki czy przez komputer ?
edit
a już widać
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana karty SIM na eSIM - brak takiej opcji do wybrania
Mam "Orange Free na Kartę" i aktualnie żadnych dokupionych pakietów.
Hm ok chyba będę musiał tak zrobić.
Przez komputer, browser Firefox.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@whoami wcześniej, jak była możliwość zmiany na eSIM przez konto Mój Orange, to były problemy techniczne. Widocznie przez stronę chwilowo wyłączyli, a sprawę wymiany na eSIM załatwia konsultant. Sam miałem problemy przy wymianie na eSIM przez konto Mój Orange. Tylko podczas rozmowy z konsultantem, musisz mieć w telefonie tradycyjną kartę SIM (do odebrania SMS-em kodu PIN do wymiany), po wymianie wgrasz eSIM.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana karty SIM na eSIM - brak takiej opcji do wybrania
Podejrzewam, że włączyłeś nieopatrznie Orange Extra numer - to usługa która pozwala mieć dwa numery telefonu na jednej karcie sim.
Można kodem sprawdzić *122*# czy to jest aktywne oraz kodem *114*9# zrezygnować.
Tylko jak celowo korzystasz, to potem odzyskanie drugiego dodatkowego numeru po rezygnacji nie będzie możliwe.
https://orange.binaries.pl/bw//20155/0/27441/b19fe10e-91c2-4e51-9cf0-22bb11befb61.pdf
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana karty SIM na eSIM - brak takiej opcji do wybrania
Dziękuje za wytłumaczenie, ok to będę musiał tak zrobić.
Sprawdziłem, "Orange Extra numer" nie jest aktywny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana karty SIM na eSIM - brak takiej opcji do wybrania
Po kontakcie z Orange, dostałem maila z qr codem do esim.
Wszystkim dziękuję za pomoc.