Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

jak dołączyć plik do zgłoszenia reklamacyjnego

ROZWIĄZANE

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 15
  • 0
  • 0

jak dołączyć plik do zgłoszenia reklamacyjnego

Próbuję dołączyć pliki (zrzut ekranu) do formularza zgłoszeniowego reklamacji-jpeg i png, przepisowej wielkości. Pokazuje się komunikat skanowanie antywirusowe i ... spróbuj ponownie. I tak ad infinitum. Czy w Orange już nic nie działa?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Zespół Nasz Orange
  • 2885
  • 11506
  • 150

jak dołączyć plik do zgłoszenia reklamacyjnego

Uuu... Coś jest na rzeczy, bo u mnie dzieje się dokładnie to samo. Dwie różne przeglądarki, a plik spełniający poniższe kryteria:

podpowiedź o parametrach dopuszczalnego plikupodpowiedź o parametrach dopuszczalnego pliku

 

... I ciągle komunikat: "Spróbuj ponownie" :(. Warto w takim przypadku skorzystać z

widok po prawej stronie w formularzu reklamacyjnymwidok po prawej stronie w formularzu reklamacyjnym

 

Dobrze @Ciasna, że zwróciłaś na to uwagę. Postaram się to przekazać osobom odpowiadającym za funkcjonowanie portalu Mój Orange.

 

Jeśli Twoim zdaniem któraś z odpowiedzi okazała się choć trochę cenna, skorzystaj...

Pokaż szczegóły
z takiej pięknej zasady społecznościowej Emotikon: Szczęśliwy
agitacja.jpg

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

7 ODPOW. 7

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 121

jak dołączyć plik do zgłoszenia reklamacyjnego

@Ciasna, zmniejsz jeszcze nieznacznie plik i spróbuj ponownie...

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 15
  • 0
  • 0

jak dołączyć plik do zgłoszenia reklamacyjnego

Ani 150kb, ani 30kb nie wchodzi...


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5439
  • 17952
  • 186

jak dołączyć plik do zgłoszenia reklamacyjnego

@Ciasna  możesz uzupełnić informację, czy masz już konto w nowym mój orange, czy jeszcze w starym?


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 15
  • 0
  • 0

jak dołączyć plik do zgłoszenia reklamacyjnego


Misiek62 napisał(-a):

@Ciasna  możesz uzupełnić informację, czy masz już konto w nowym mój orange, czy jeszcze w starym?



Konto mam od miesiąca, zakładam że to nowy Orange. 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5439
  • 17952
  • 186

jak dołączyć plik do zgłoszenia reklamacyjnego

@Ciasna, jak dla mnie najlepszym rozróżnieniem jest to czy loguję się po numerze usług - stare Mój Orange; czy po adresie e-mail - nowe. Generalnie do nowego mam sporo zastrzeżeń, ale nie mam czasu na szukanie błędów i zgłaszanie... (okresowe wypalenie) ... Zastanawiam się też czy dla zgłoszenia musisz koniecznie coś zobrazować, czy nie wygodniej byłoby - o ile masz smartfon - zgłosić reklamację przez aplikację mobilną, łącząc się z BOK. Przy pełnym zalogowaniu się danymi konta w orange powinno być darmowe połączenie z BOK (ikona u dołu ekranu).

Anonim

Nie dotyczy

jak dołączyć plik do zgłoszenia reklamacyjnego

@Misiek62, z bety (z adresem e-mail) dzisiaj sprawdzałem. Nie ma Zgłoś sprawę. Jest na usługach stacjonarnych. 


Zespół Nasz Orange
  • 2885
  • 11506
  • 150

jak dołączyć plik do zgłoszenia reklamacyjnego

Uuu... Coś jest na rzeczy, bo u mnie dzieje się dokładnie to samo. Dwie różne przeglądarki, a plik spełniający poniższe kryteria:

podpowiedź o parametrach dopuszczalnego plikupodpowiedź o parametrach dopuszczalnego pliku

 

... I ciągle komunikat: "Spróbuj ponownie" :(. Warto w takim przypadku skorzystać z

widok po prawej stronie w formularzu reklamacyjnymwidok po prawej stronie w formularzu reklamacyjnym

 

Dobrze @Ciasna, że zwróciłaś na to uwagę. Postaram się to przekazać osobom odpowiadającym za funkcjonowanie portalu Mój Orange.

 

Jeśli Twoim zdaniem któraś z odpowiedzi okazała się choć trochę cenna, skorzystaj...

Pokaż szczegóły
z takiej pięknej zasady społecznościowej Emotikon: Szczęśliwy
agitacja.jpg