- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Próbuję dołączyć pliki (zrzut ekranu) do formularza zgłoszeniowego reklamacji-jpeg i png, przepisowej wielkości. Pokazuje się komunikat skanowanie antywirusowe i ... spróbuj ponownie. I tak ad infinitum. Czy w Orange już nic nie działa?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uuu... Coś jest na rzeczy, bo u mnie dzieje się dokładnie to samo. Dwie różne przeglądarki, a plik spełniający poniższe kryteria:
... I ciągle komunikat: "Spróbuj ponownie" :(. Warto w takim przypadku skorzystać z
Dobrze @Ciasna, że zwróciłaś na to uwagę. Postaram się to przekazać osobom odpowiadającym za funkcjonowanie portalu Mój Orange.
Jeśli Twoim zdaniem któraś z odpowiedzi okazała się choć trochę cenna, skorzystaj...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
jak dołączyć plik do zgłoszenia reklamacyjnego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
jak dołączyć plik do zgłoszenia reklamacyjnego
Ani 150kb, ani 30kb nie wchodzi...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
jak dołączyć plik do zgłoszenia reklamacyjnego
@Ciasna możesz uzupełnić informację, czy masz już konto w nowym mój orange, czy jeszcze w starym?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
jak dołączyć plik do zgłoszenia reklamacyjnego
Misiek62 napisał(-a):@Ciasna możesz uzupełnić informację, czy masz już konto w nowym mój orange, czy jeszcze w starym?
Konto mam od miesiąca, zakładam że to nowy Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
jak dołączyć plik do zgłoszenia reklamacyjnego
@Ciasna, jak dla mnie najlepszym rozróżnieniem jest to czy loguję się po numerze usług - stare Mój Orange; czy po adresie e-mail - nowe. Generalnie do nowego mam sporo zastrzeżeń, ale nie mam czasu na szukanie błędów i zgłaszanie... (okresowe wypalenie) ... Zastanawiam się też czy dla zgłoszenia musisz koniecznie coś zobrazować, czy nie wygodniej byłoby - o ile masz smartfon - zgłosić reklamację przez aplikację mobilną, łącząc się z BOK. Przy pełnym zalogowaniu się danymi konta w orange powinno być darmowe połączenie z BOK (ikona u dołu ekranu).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
jak dołączyć plik do zgłoszenia reklamacyjnego
@Misiek62, z bety (z adresem e-mail) dzisiaj sprawdzałem. Nie ma Zgłoś sprawę. Jest na usługach stacjonarnych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uuu... Coś jest na rzeczy, bo u mnie dzieje się dokładnie to samo. Dwie różne przeglądarki, a plik spełniający poniższe kryteria:
... I ciągle komunikat: "Spróbuj ponownie" :(. Warto w takim przypadku skorzystać z
Dobrze @Ciasna, że zwróciłaś na to uwagę. Postaram się to przekazać osobom odpowiadającym za funkcjonowanie portalu Mój Orange.
Jeśli Twoim zdaniem któraś z odpowiedzi okazała się choć trochę cenna, skorzystaj...