- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Posiadam 2 telefony komórkowe(pierwsza umowa) oraz TV + internet(druga umowa). Po zalogowaniu w aplikacji Mój Orange mogę z poziomu tej aplikacji opłacać tylko rachunki za telefony komórkowe. Kiedy próbuję dodać usługi TV i internetu do swojego konta, ciągle wyskakują błędy, że usługa jest już zarejestrowana.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Asachi napisał:
Kiedy próbuję dodać usługi TV i internetu do swojego konta, ciągle wyskakują błędy, że usługa jest już zarejestrowana.
To ja jeszcze skupię się na stwierdzeniu, że usługa jest już zarejestrowana. Oznacza to, że konto dla niej zostało już pewnie kiedyś założone. A skoro tak - warto uruchomić proces odzyskiwania hasła (przycisk: Przypomnij hasło). Gdy już będziemy mieli dostęp do konta i zalogujemy się na nie w aplikacji, wtedy na ekranie 'Płatności' możliwe będzie podejrzenie faktur. Niestety na chwilę obecną nie jest możliwe opłacanie faktur z poziomu aplikacji dla usług stacjonarnych... Ale to się kiedyś zmieni :).
Przy okazji @Asachi - może byłbyś zainteresowany zastosowaniem...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak faktur za internet w aplikacji
@Asachi w aplikacji musisz skorzystać z opcji "dodaj" w prawym górnym rogu. Jeżeli masz już połączone konta musisz przejść przez menu w górnym lewym rogu, przez ikonkę wybrać usługi stacjonarne...następnie tak samo poprzez menu wejść w płatności...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Asachi napisał:
Kiedy próbuję dodać usługi TV i internetu do swojego konta, ciągle wyskakują błędy, że usługa jest już zarejestrowana.
To ja jeszcze skupię się na stwierdzeniu, że usługa jest już zarejestrowana. Oznacza to, że konto dla niej zostało już pewnie kiedyś założone. A skoro tak - warto uruchomić proces odzyskiwania hasła (przycisk: Przypomnij hasło). Gdy już będziemy mieli dostęp do konta i zalogujemy się na nie w aplikacji, wtedy na ekranie 'Płatności' możliwe będzie podejrzenie faktur. Niestety na chwilę obecną nie jest możliwe opłacanie faktur z poziomu aplikacji dla usług stacjonarnych... Ale to się kiedyś zmieni :).
Przy okazji @Asachi - może byłbyś zainteresowany zastosowaniem...