Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak faktur za internet w aplikacji

ROZWIĄZANE

Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Brak faktur za internet w aplikacji

Posiadam 2 telefony komórkowe(pierwsza umowa) oraz TV + internet(druga umowa). Po zalogowaniu w aplikacji Mój Orange mogę z poziomu tej aplikacji opłacać tylko rachunki za telefony komórkowe. Kiedy próbuję dodać usługi TV i internetu do swojego konta, ciągle wyskakują błędy, że usługa jest już zarejestrowana.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Zespół Nasz Orange
  • 2959
  • 12104
  • 151

Brak faktur za internet w aplikacji


Asachi napisał:

Kiedy próbuję dodać usługi TV i internetu do swojego konta, ciągle wyskakują błędy, że usługa jest już zarejestrowana.


To ja jeszcze skupię się na stwierdzeniu, że usługa jest już zarejestrowana. Oznacza to, że konto dla niej zostało już pewnie kiedyś założone. A skoro tak - warto uruchomić proces odzyskiwania hasła (przycisk: Przypomnij hasło). Gdy już będziemy mieli dostęp do konta i zalogujemy się na nie w aplikacji, wtedy na ekranie 'Płatności' możliwe będzie podejrzenie faktur. Niestety na chwilę obecną nie jest możliwe opłacanie faktur z poziomu aplikacji dla usług stacjonarnych... Ale to się kiedyś zmieni :).

Przy okazji @Asachi - może byłbyś zainteresowany zastosowaniem...

Pokaż szczegóły
takiej oto pięknej zasady społecznościowej? Emotikon: Szczęśliwy
agitacja.jpg

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

2 ODPOW. 2

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4795
  • 121

Brak faktur za internet w aplikacji

@Asachi w aplikacji musisz skorzystać z opcji "dodaj" w prawym górnym rogu. Jeżeli masz już połączone konta musisz przejść przez menu w górnym lewym rogu, przez ikonkę jhiyfgyutfv.jpgwybrać usługi stacjonarne...następnie tak samo poprzez menu wejść w płatności...


Zespół Nasz Orange
  • 2959
  • 12104
  • 151

Brak faktur za internet w aplikacji


Asachi napisał:

Kiedy próbuję dodać usługi TV i internetu do swojego konta, ciągle wyskakują błędy, że usługa jest już zarejestrowana.


To ja jeszcze skupię się na stwierdzeniu, że usługa jest już zarejestrowana. Oznacza to, że konto dla niej zostało już pewnie kiedyś założone. A skoro tak - warto uruchomić proces odzyskiwania hasła (przycisk: Przypomnij hasło). Gdy już będziemy mieli dostęp do konta i zalogujemy się na nie w aplikacji, wtedy na ekranie 'Płatności' możliwe będzie podejrzenie faktur. Niestety na chwilę obecną nie jest możliwe opłacanie faktur z poziomu aplikacji dla usług stacjonarnych... Ale to się kiedyś zmieni :).

Przy okazji @Asachi - może byłbyś zainteresowany zastosowaniem...

Pokaż szczegóły
takiej oto pięknej zasady społecznościowej? Emotikon: Szczęśliwy
agitacja.jpg