- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak dostępu do ustawień Mój Orange
Od jakiegoś czasu mogę co prawda zalogować się na swoje konto przez stronę www, ale jeśli chodzi o jakiekolwiek ustawienia /zmiany / profil zawsze pojawia się ten sam błąd: "500 Serwis jest chwilowo niedostępny".
Czyli tak naprawdę nie mam dostępu do jakichkolwiek ustawień, konfiguracji itp. O co chodzi? Dotąd wszystko było ok.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak dostępu do ustawień Mój Orange
@adam79Problem znany nam na forum ale też o tym wie Orange na dziś nie jest znana data czy godzina rozwiązania tego problem cały czas pracują
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak dostępu do ustawień Mój Orange
No to po prostu...świetnie...
To jeszcze pytanie trochę z innej "beczki" - czy telefon jako usługę można wyłączyć - bo i tak nie będę korzystał? Czy to wiąże się z wizytą na stronie "Nowego Orange" - które i tak nie działa? Czyli - można ale na razie się nie da....? Czy na infolinii mogę to załatwić czy odeślą mnie do "Nowego Mój Orange"?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak dostępu do ustawień Mój Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak dostępu do ustawień Mój Orange
Dokładnie tak. Teoretycznie wg. starej umowy linia była zawieszona. Ale teraz po przedłużeniu - jest aktywna. Zrobiłbym to pewnie sam - gdyby można było dostać się do swojego konta....
Zostaje więc telefon na info.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak dostępu do ustawień Mój Orange
@adam79Jak masz blisko do salonu Orange też możesz to zrobić według tej strony zawieszenie numeru stacjonarnego
A z tym Nowy Mój Orange pracują już kilka miesięcy bez poprawy a jak nie mogą dać sobie rady powinna być jeszcze stara wersja.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak dostępu do ustawień Mój Orange
"lepsze jest wrogiem dobrego" - idealnie tu pasuje.
Poza tym włączeniu usługi która okazała się "niewypałem" bez wcześniejszego sprawdzenia?
Było dobrze , działało - teraz jest lepiej - nic nie działa. No chyba że właśnie o to chodziło 😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak dostępu do ustawień Mój Orange
@adam79Chyba o to chodzi że był ograniczony kontakt z Orange w konkurencji jest rozszerzany o dodatkowe opcje.Po zgłoszeniu przez portal sami w kilka minut oddzwaniają.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak dostępu do ustawień Mój Orange
czy nadal po zalogowaniu do NMO obserwujesz komunikaty typu: "500 Serwis jest chwilowo niedostępny"?
Jakiś czas temu rozwiązany został problem z podobnym błędem... ale:
- dot. on usług mobilnych
- i sytuacji jeszcze przed zalogowaniem się do konta
O możliwości zawieszenia linii w NMO pisałem w tym poście. O innych kanałach, w których można zlecić takie zawieszenie, można przeczytać tutaj 🙂