- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana hasla w Nowym Mój Orange - "rozwalający" komunikat
@Anonim, niestety rozwiązania sam sobie nie zaznaczę, aby nie tworzyć sztucznych rozwiązań Nie wypada mi stosować jako Heros.
@Piotrekk85, za pomocą SMS dobry pomysł. Tutaj chodzi o to, że zmiana hasła nie jest możliwa na podobne, ale jednak różniące się. Co jakiś czas wszędzie gdzie mogę zmieniam hasła delikatnie różniące się od poprzedniego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana hasla w Nowym Mój Orange - "rozwalający" komunikat
Klienci chyba tego nie przeżyją
Obawiam się, że na pewno by tego nie przeżyli. Z ustawianiem zabezpieczeń należy pamiętać, że to nie jest tak, że wszyscy klienci są w stanie sobie poradzić z coraz bardziej wygórowanymi wymaganiami.
Polityka bezpieczeństwa powinna zostać ustawiona na takim poziomie, aby możliwie jak najlepiej zabezpieczyć dostęp do konta, a jednocześnie nie sprawiać nadmiernego problemu.
Co innego rozwiązania wewnątrzorganizacyjne (choć niezmiernie wkurza mnie konieczność zmiany hasła co x dni, i zawsze przez jakiś czas mam problem z nowym hasłem, to jestem w stanie to zrozumieć), a czym innym są rozwiązania klienckie. Od pracowników jakiejś firmy można oczekiwać, że daną kwestie ogarną.
Osobiście bardziej byłbym za rozwiązaniami typu 2FA (najlepiej z dostępnym wariantem U2F). MC też może być ciekawym rozwiązaniem, ale w to akurat nie wierzę. 2FA powinno być prostsze w implementacji.
Swoją drogą, blokada na podobne hasło to już coś co mnie najbardziej wkurza w różnego typu serwisach... To nie jest konto bankowe ani serwis kodów nuklearnych...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana hasla w Nowym Mój Orange - "rozwalający" komunikat
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana hasla w Nowym Mój Orange - "rozwalający" komunikat
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »