Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problemy z działaniem strony Orange


Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Problemy z działaniem strony Orange

Witam,

Piszę tutaj bo moje zgłoszenie przez facebook i przez czat z doradcą zostało olane.

1. Gdy próbuję się zalogować na stroną pojawia się komunikat "użyj poprzedniego loginu". Gdy użyje poprzedniego loginu i hasła, pojawia się komunitak "masz już konto na nowym orange > zaloguj się" używam nowego loginu i hasła.
Po co jest podwójne logowanie?

1. Obecnie posiadam umowę "smart plan multi II" płacę 49.99 ale gdy przekroczę 0,5GB internetu to Orange nalicza mi dodatkowo 10zł za pakiet 2GB. Czyli płacę niemal 60zł za 2,5GB internetu. Ponieważ wszyscy się śmieją z tego że nadal jestem w Orange z takim "super pakietem", postanowiłem sprawdzić czy jest możliwość zmiany planu taryfowego. Kliknąłem mój profil > umowy i urządzenia > zmień taryfę. Do wyboru są oczywiście tylko droższe. Gdy klikam "sprawdź szczegóły" pojawia się "Ta witryna jest nieosiągalna Nie udało się znaleźć adresu IP serwera ze stroną saleslan.stg.omnitest.corpnet.pl."
Dlaczego strona nie działa prawidłowo?

2. Ponieważ niedługo kończy mi się umowa postanowiłem też sprawdzić czy mogę przedłużyć umowę przez internet. Klikam zakładkę telefon > przedłuż umowę > wybieram pakiet i klikam > dobierz telefon > klikam "do koszyka" przy wybranym telefonie > pojawia się komunikat:
"Wpisz nr telefonu, dla którego chcesz dokonać przedłużenia umowy lub zaloguj się do Mój Orange"
(pomimo tego, że jestem zalogowany). Podaję nr telefonu i klikam > dalej i pojawia się komunikat:
"Mamy chwilowe problemy techniczne. Spróbuj za jakiś czas"
i tak od kilku dni.
Kiedy strona zacznie działać prawidłowo?

Czy naprawdę trzeba napisać do zarządu Orange aby coś się zmieniło?

Ciekawe czy w tym roku Orange też będzie na pierwszym miejscu w ilości straconych klientów którzy od innej sieci.

2 ODPOW. 2

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Problem z działaniem strony Orange

Ad.1. obecnie są dwie wersje serwisu. Do forum służy stara wersja. U Ciebie była migracja więc zarządzać usługami możesz w nowej wersji. By przejść na forum loguj się starymi danymi a jak widzisz komunikat o tym że masz konto w nowej wersji serwisu - z prawej strony wybierz forum.

 

Co do reszty, widocznie masz jakiś bug - trzeba go zgłosić na czacie/infolinii do skutku. 

Anonim

Nie dotyczy

Problemy z działaniem strony Orange

@Solmyr, spróbuję Ci jakoś pomóc z tym logowaniem, ponieważ najprawdopodobniej zostałeś zmigrowany do Nowego Mój Orange (NMO), gdzie loginem jest adres mailowy z okresu rejestracji konta MO. Żebyś nie miał trudności z nowym hasłem, to użyj opcji przypomnienia hasła. Ale najpierw wyloguj się i wyczyść cache przeglądarki. Rozpocznij albo z z zakładki forum u góry (Mój Orange), albo ze strony głównej Orange. Jak Ci pasuje.