Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zgłoś sprawę

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

Zgłoś sprawę

Ten "młyn" drażni bardzo. To jest rzecz, której nie da się inaczej opisać, jak tylko poglądowo.

https://www.orange.pl/omnibook/reklamacje jest konsekwencją zakładki Obsługa > Moje sprawy. Jedna z najistotniejszych bolączek.

zgłoś sprawę.JPG

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Zespół Nasz Orange
  • 2972
  • 12306
  • 151

Zgłoś sprawę


burebusek napisał:
Pokaż szczegóły

Ten "młyn" drażni bardzo. To jest rzecz, której nie da się inaczej opisać, jak tylko poglądowo.

https://www.orange.pl/omnibook/reklamacje jest konsekwencją zakładki Obsługa > Moje sprawy. Jedna z najistotniejszych bolączek.


"Najpierw - powoli - jak żółw – ociężale... " ;-)... [to z wiersza Brzechwy Szczęśliwy kot]
Zmiany w całym serwisie Mój Orange są wdrażane etapami, uzupełniane, korygowane, a jak trzeba - ponownie poprawiane... Nie wszystkie na raz, ale - przyznacie - sukcesywnie poszczególne obszary (np. nowe materiały w podzakładce Moje sprawy) zaczynają "nadążać nad rzeczywistością" 😄

 

Teraz mamy już:

fragment materiału o składaniu reklamacjifragment materiału o składaniu reklamacji

 

"Tak to to, tak to to, tak to to, tak to to!… " Bardzo szczęśliwy kot. Dzięki @Anonim, że zwróciłeś na to uwagę.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

14 ODPOW. 14
Anonim

Nie dotyczy

Zgłoś sprawę

@Anonim To nie jest jedyny problem, który ciebie drażni, jest wiele a może masa problemów.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5485
  • 18253
  • 186

Zgłoś sprawę

Ech, temat rzeka, żeby nie powiedzieć ocean barier. Pewnie ciut z nich wynika z naszych przyzwyczajeń. Jednak większości przypiszę brak ergonomicznych mechanizmów, które powinny prowadzić użytkownika.
Anonim

Nie dotyczy

Zgłoś sprawę

@Misiek62 i @Anonim, właśnie na początku listy "obecności" online widzę @PawelW. Czyta i się głowi nad problemem(ami). Ale cóż, my nie jesteśmy programistami, więc...czasami zgłaszamy samiEmotikon: Szczęśliwy

Druga dziwna przypadłość @PawelW to moja niby bezczynność online, jak byłem wylogowany tyleż minut. Coś mi też nie gra, bo dopiero co wszedłem. Macie nas na postronku, czy jak?

Przechwytywanie.JPG

Anonim

Nie dotyczy

Zgłoś sprawę

@AnonimChyba pamiętasz nasza rozmowę gdzie bylem zalogowany ale mnie nie widziałeś "pokaż więcej"


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5485
  • 18253
  • 186

Zgłoś sprawę

@Anonim nie sądzę by Paweł pisał kod innych stron niż NO.
Anonim

Nie dotyczy

Zgłoś sprawę

@Misiek62, ja niczego w necie nie jestem pewien. Po wpisie miałem kłopoty...ktoś trzymał i puścił.

@Anonim, teraz mogę potwierdzić, bo sam się przekonałem. To wejście jest ok.

bb.JPG


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 71
  • 53
  • 0

Zgłoś sprawę

@Anonim,

No to jest jakiś link działający, gdzie można składać reklamacje?

Bezpłatnego numeru chyba nie ma, bo nawet dzwoniąc z aplikacji policzyło mi za rozmowę.

Na czat trochę trudno się dostać, w godzinach kiedy mogę rozmawiać. Do salonu, to nawet

nie myślę iść, bo tam trzeba swoje odstać....

Anonim

Nie dotyczy

Zgłoś sprawę

@devila, ten przycisk nie działał, ale jest bezpłatne połączenie z konsultantem z aplikacji MO z pełnego logowania. Z forum przez zakładkę Mój Orange jest dojście do reklamacji w takim zakresie, jak poniżej. Mailem na bok@orange.pl...to na razie tyle. Chyba, że zdradzisz, czego konkretnie dotyczy reklamacja, to poszukam.

zgłoś sprawę.JPGzgłoszenie.JPGbok.JPG


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 71
  • 53
  • 0

Zgłoś sprawę

@Anonim,

jak tam wszedłeś? Nawet nie mam takiego okna jak wkleiłeś. 

Wszystko popsuło się, jak kazali mi zarejestrować się w nowym Mój Orange.

Teraz wszystko się zapętla. Najpierw każe się logować adresem mailowym, potem jak już wejdę w zakładkę: obsługa-moje sprawy-reklamacje wyskakuje okno z logowaniem gdzie prosi o starą nazwę loginu, potem kolejne okno z informacją, że jestem już zarejestrowana w nowym Mój Orange i muszę się 

zalogować po nowemu.... i tak w kółko.