Zgłoś sprawę

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Zgłoś sprawę

Ten "młyn" drażni bardzo. To jest rzecz, której nie da się inaczej opisać, jak tylko poglądowo.

https://www.orange.pl/omnibook/reklamacje jest konsekwencją zakładki Obsługa > Moje sprawy. Jedna z najistotniejszych bolączek.

zgłoś sprawę.JPG

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Zespół Nasz Orange
  • 3042
  • 13294
  • 150

Zgłoś sprawę


burebusek napisał:
Pokaż szczegóły

Ten "młyn" drażni bardzo. To jest rzecz, której nie da się inaczej opisać, jak tylko poglądowo.

https://www.orange.pl/omnibook/reklamacje jest konsekwencją zakładki Obsługa > Moje sprawy. Jedna z najistotniejszych bolączek.


"Najpierw - powoli - jak żółw – ociężale... " ;-)... [to z wiersza Brzechwy Szczęśliwy kot]
Zmiany w całym serwisie Mój Orange są wdrażane etapami, uzupełniane, korygowane, a jak trzeba - ponownie poprawiane... Nie wszystkie na raz, ale - przyznacie - sukcesywnie poszczególne obszary (np. nowe materiały w podzakładce Moje sprawy) zaczynają "nadążać nad rzeczywistością" 😄

 

Teraz mamy już:

fragment materiału o składaniu reklamacjifragment materiału o składaniu reklamacji

 

"Tak to to, tak to to, tak to to, tak to to!… " Bardzo szczęśliwy kot. Dzięki @Anonim, że zwróciłeś na to uwagę.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

14 ODPOW. 14
Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Zgłoś sprawę

@Anonim To nie jest jedyny problem, który ciebie drażni, jest wiele a może masa problemów.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5534
  • 18920
  • 187

Zgłoś sprawę

Ech, temat rzeka, żeby nie powiedzieć ocean barier. Pewnie ciut z nich wynika z naszych przyzwyczajeń. Jednak większości przypiszę brak ergonomicznych mechanizmów, które powinny prowadzić użytkownika.
Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Zgłoś sprawę

@Misiek62 i @Anonim, właśnie na początku listy "obecności" online widzę @PawelW. Czyta i się głowi nad problemem(ami). Ale cóż, my nie jesteśmy programistami, więc...czasami zgłaszamy samiEmotikon: Szczęśliwy

Druga dziwna przypadłość @PawelW to moja niby bezczynność online, jak byłem wylogowany tyleż minut. Coś mi też nie gra, bo dopiero co wszedłem. Macie nas na postronku, czy jak?

Przechwytywanie.JPG

Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Zgłoś sprawę

@AnonimChyba pamiętasz nasza rozmowę gdzie bylem zalogowany ale mnie nie widziałeś "pokaż więcej"


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5534
  • 18920
  • 187

Zgłoś sprawę

@Anonim nie sądzę by Paweł pisał kod innych stron niż NO.
Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Zgłoś sprawę

@Misiek62, ja niczego w necie nie jestem pewien. Po wpisie miałem kłopoty...ktoś trzymał i puścił.

@Anonim, teraz mogę potwierdzić, bo sam się przekonałem. To wejście jest ok.

bb.JPG


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 71
  • 53
  • 0

Zgłoś sprawę

@Anonim,

No to jest jakiś link działający, gdzie można składać reklamacje?

Bezpłatnego numeru chyba nie ma, bo nawet dzwoniąc z aplikacji policzyło mi za rozmowę.

Na czat trochę trudno się dostać, w godzinach kiedy mogę rozmawiać. Do salonu, to nawet

nie myślę iść, bo tam trzeba swoje odstać....

Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Zgłoś sprawę

@devila, ten przycisk nie działał, ale jest bezpłatne połączenie z konsultantem z aplikacji MO z pełnego logowania. Z forum przez zakładkę Mój Orange jest dojście do reklamacji w takim zakresie, jak poniżej. Mailem na bok@orange.pl...to na razie tyle. Chyba, że zdradzisz, czego konkretnie dotyczy reklamacja, to poszukam.

zgłoś sprawę.JPGzgłoszenie.JPGbok.JPG


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 71
  • 53
  • 0

Zgłoś sprawę

@Anonim,

jak tam wszedłeś? Nawet nie mam takiego okna jak wkleiłeś. 

Wszystko popsuło się, jak kazali mi zarejestrować się w nowym Mój Orange.

Teraz wszystko się zapętla. Najpierw każe się logować adresem mailowym, potem jak już wejdę w zakładkę: obsługa-moje sprawy-reklamacje wyskakuje okno z logowaniem gdzie prosi o starą nazwę loginu, potem kolejne okno z informacją, że jestem już zarejestrowana w nowym Mój Orange i muszę się 

zalogować po nowemu.... i tak w kółko.