- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zablokowane opcje na koncie Nowe Mój Orange
eh!
Ważne że zgłoszenie jest zarejestrowane.
Wspomniałeś o tym, że nie masz dostępu do usług związanych z telefonią stacjonarną z poziomu apki Mój Orange... Apka dla tel. stacjonarnego pokazuje informacje - typu: okres rozliczeniowy, nazwa planu, informacje o płatnościach, wykaz połączeń itd... Nie prezentuje informacji nt. aktywnych usług, np. Prezentacja Numeru, Blokada Połączeń Anonimowych itd. O coś takiego Ci chodziło? Czy może w ogóle o dostęp do konta w aplikacji?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zablokowane opcje na koncie Nowe Mój Orange
Zanim przeszedlem na nowy moj orange mialem dostep na mobilnej apce do uslug stacjonarnego telefonu. Od przejscia na nowy, nie mam dojscia. A poprzez strone www nie mam dojscia do niczego. Jak wchodze w umowe to pokazuje ze Wewnetrzny blad komponentu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zablokowane opcje na koncie Nowe Mój Orange
@Radi napisał:
Zanim przeszedlem na nowy moj orange mialem dostep na mobilnej apce do uslug stacjonarnego telefonu. Od przejscia na nowy, nie mam dojscia. (...)
Do apki nadal logujemy się na starych parametrach, czyli loginem/nrem usługi i hasłem. Pisałem też o tym tutaj (na marginesie).
(...) A poprzez strone www nie mam dojscia do niczego. Jak wchodze w umowe to pokazuje ze Wewnetrzny blad komponentu.
OK. Ten obszar na pewno wymaga poprawy.
Wcześniej jednak pisałeś o komunikacie: "coś poszło nie tak"... I że ten komunikat pojawia się również, gdy chcesz zmienić dane kontaktowe.
Czy w Dane kontaktowe → Numer kontaktowy dla całego konta → Zmień obserwujesz jakieś błędy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zablokowane opcje na koncie Nowe Mój Orange
Faktycznie Podczas próby zmiany danych nie ma już tego problemu . Mogę zmieniać dane. Nie pokazuje się już komunikat że coś poszło nie tak
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zablokowane opcje na koncie Nowe Mój Orange
OK 🙂
Czy oprócz komunikatu o wewnętrznym błędzie komponentu obserwujesz gdzieś jeszcze komunikat w stylu: "Coś poszło nie tak. Prosimy spróbuj później"?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zablokowane opcje na koncie Nowe Mój Orange
Jeszcze pokazuje sie tu. A w uslugach pokazuje jakies glupoty ktorych nawet nie mozna wylaczyc a wczesniej byla tu tylko usluga zawieszenia ze jest aktywna i wybor pakietow.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zablokowane opcje na koncie Nowe Mój Orange
na dzisiaj powinno być już lepiej (nie powinno być komunikatów o błędnym komponencie czy o tym, że coś poszło nie tak) 🙂
Jeśli chodzi o sekcję Pakiety i usługi dodatkowe [Zarządzaj] - to jest ona cały czas rozwijana. W przyszłości będzie można zarządzać, np. zlecać zawieszenie linii .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zablokowane opcje na koncie Nowe Mój Orange
No z tamtym jest ok, ale nadal wystepuja niedociagniecia. Np to:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zablokowane opcje na koncie Nowe Mój Orange
OK.
Prośba by skorzystać z tego bocznego (po prawej stronie), szarego przycisku - Zgłoś błąd. Sukcesywnie tego typu komunikaty będą eliminowane .
Ważne, że obecnie masz już dostęp do funkcji, przez których brak powstał ten temat .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W ten sposób