Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zablokowane opcje na koncie Nowe Mój Orange

ROZWIĄZANE

Zespół Nasz Orange
  • 2832
  • 10912
  • 150

Zablokowane opcje na koncie Nowe Mój Orange

eh! Emotikon: sfrustrowany

 

Ważne że zgłoszenie jest zarejestrowane.

 

Wspomniałeś o tym, że nie masz dostępu do usług związanych z telefonią stacjonarną z poziomu apki Mój Orange... Apka dla tel. stacjonarnego pokazuje informacje - typu: okres rozliczeniowy, nazwa planu, informacje o płatnościach, wykaz połączeń itd... Nie prezentuje informacji nt. aktywnych usług, np. Prezentacja Numeru, Blokada Połączeń Anonimowych itd. O coś takiego Ci chodziło? Czy może w ogóle o dostęp do konta w aplikacji?


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 54
  • 29
  • 0

Zablokowane opcje na koncie Nowe Mój Orange

Zanim przeszedlem na nowy moj orange mialem dostep na mobilnej apce do uslug stacjonarnego telefonu. Od przejscia na nowy, nie mam dojscia. A poprzez strone www nie mam dojscia do niczego. Jak wchodze w umowe to pokazuje ze Wewnetrzny blad komponentu. Screenshot_20180330-115830.png


Zespół Nasz Orange
  • 2832
  • 10912
  • 150

Zablokowane opcje na koncie Nowe Mój Orange


@Radi napisał:

Zanim przeszedlem na nowy moj orange mialem dostep na mobilnej apce do uslug stacjonarnego telefonu. Od przejscia na nowy, nie mam dojscia. (...)


Do apki nadal logujemy się na starych parametrach, czyli loginem/nrem usługi i hasłem. Pisałem też o tym tutaj (na marginesie).

 

 


(...) A poprzez strone www nie mam dojscia do niczego. Jak wchodze w umowe to pokazuje ze Wewnetrzny blad komponentu

OK. Ten obszar na pewno wymaga poprawy.

Wcześniej jednak pisałeś o komunikacie: "coś poszło nie tak"... I że ten komunikat pojawia się również, gdy chcesz zmienić dane kontaktowe.

 

Czy w Dane kontaktowe → Numer kontaktowy dla całego konta → Zmień obserwujesz jakieś błędy?


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 54
  • 29
  • 0

Zablokowane opcje na koncie Nowe Mój Orange

 Faktycznie Podczas próby zmiany danych nie ma już tego problemu . Mogę zmieniać dane. Nie pokazuje się już komunikat że coś poszło nie tak


Zespół Nasz Orange
  • 2832
  • 10912
  • 150

Zablokowane opcje na koncie Nowe Mój Orange

OK 🙂

 

Czy oprócz komunikatu o wewnętrznym błędzie komponentu obserwujesz gdzieś jeszcze komunikat w stylu: "Coś poszło nie tak. Prosimy spróbuj później"?


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 54
  • 29
  • 0

Zablokowane opcje na koncie Nowe Mój Orange

Jeszcze pokazuje sie tu. A w uslugach pokazuje jakies glupoty ktorych nawet nie mozna wylaczyc a wczesniej byla tu tylko usluga zawieszenia ze jest aktywna i wybor pakietow.

20180330_125016.pngScreenshot_20180330-124806.png


Zespół Nasz Orange
  • 2832
  • 10912
  • 150

Zablokowane opcje na koncie Nowe Mój Orange

@Radi

na dzisiaj powinno być już lepiej (nie powinno być komunikatów o błędnym komponencie czy o tym, że coś poszło nie tak) 🙂

Jeśli chodzi o sekcję Pakiety i usługi dodatkowe [Zarządzaj] - to jest ona cały czas rozwijana. W przyszłości będzie można zarządzać, np. zlecać zawieszenie linii Szczęśliwy robot.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 54
  • 29
  • 0

Zablokowane opcje na koncie Nowe Mój Orange

No z tamtym jest ok, ale nadal wystepuja niedociagniecia. Np to:

 

Bez tytułu.jpg


Zespół Nasz Orange
  • 2832
  • 10912
  • 150

Zablokowane opcje na koncie Nowe Mój Orange

OK.

Prośba by skorzystać z tego bocznego (po prawej stronie), szarego przycisku - Zgłoś błąd. Sukcesywnie tego typu komunikaty będą eliminowane Szczęśliwy mężczyzna.

 

Ważne, że obecnie masz już dostęp do funkcji, przez których brak powstał ten temat Emotikon: Szczęśliwy.

Anonim

Nie dotyczy

Zablokowane opcje na koncie Nowe Mój Orange

W ten sposób 

Przechwytywanie.PNG