- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gdy chcę zmienić dane w:
"Dane kontaktowe\Kontaktowy adres e-mail właściciela konta"
lub w:
"Dane kontaktowe\Kontaktowy adres e-mail właściciela konta"
otrzymuję komunikat: "Coś poszło nie tak. Prosimy spróbuj później."
Podobnie, gdy próbuję pobrać fakturę w:
"Moje faktury\szczegóły faktury\Pobierz fakturę w pdf"
otrzymuję komunikat: "Coś poszło nie tak. Prosimy spróbuj później."
Do tej pory nie otrzymałem e-faktury na moje e-maile (nie daje się ich też pobrać). Nie widzę też na moim koncie opcji do zmiany moich danych kontaktowych, o których Orange pisze w swoich wyjaśnieniach (https://www.orange.pl/omnibook/zmiana-danych).
Podejrzewam, że przyczyną jest to, że ja i żona zawarliśmy z Orange dwie oddzielne umowy - podając za każdym razem nasz wspólny e-mail. Domyślnie przyjmujecie loginy dla konta wg podanego adresu e-mail'a, więc prawdopodobnie sytuacja ta nie jest jednoznaczna dla aplikacji obsługującej nasze odrębne konta w Nowe Mój Orange. Będę wdzięczny za przywrócenie pełnej funkcjonalności mojego konta.
Pozdrawiam.
Wacław
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zablokowane opcje na koncie Nowe Mój Orange
@WacławK, a próbowałeś rozwiązać problem przez czat, klikając w zakładkę Kontakt? Same faktury, jak poprosisz, to Ci wyślą. Mnie tak poprzez czat zrobiono
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zablokowane opcje na koncie Nowe Mój Orange
Dziękuję za zainteresowanie 😉 Oczywiście, że próbowałem nawiązać kontakt na czacie https://www.orange.pl/view/kontakt, lecz jak na razie doradca nie zgłasza się. Typowa przypadłość wszystkich operatorów - niedostępni w przypadku kłopotów i nadaktywni przy składaniu ofert (zamiast odwrotnie). Byłem też w salonie - ale oni nie mogą mi pomóc i odsyłają na czat. A ja chciałbym mieć pełny i kontrolowany dostęp do mojego konta - w tej chwili obawiam się np. zgłosić automatyczne opłacanie faktur - bo aplikacja Orange zachowuje się dziwnie (niestabilnie) i nie mam gwarancji, że wybrana opcje będzie prawidłowo aktywowana. Tydzień temu aktywowałem opcję likwidacji konta żony - i co? Konto żony jest nadal aktywne (komunikat: konto w likwidacji i nic się nie dzieje). Nie chodzi mi zatem tylko o brak faktur... ale o możliwość korzystania w sposób odpowiedzialny z konta w Orange. Od poniedziałku znowu będę podejmował próby nawiązania kontaktu na czacie. Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zablokowane opcje na koncie Nowe Mój Orange
Nie ma możliwości podpięcia dwóch kont pod jednego maila, jeśli umowy są na inne osoby
Jest to zgłoszone, ale czy nastąpią zmiany.
Jeśli na dotychczasowym koncie w Mój Orange miałeś dołączone dodatkowe konta, których nie byłeś właścicielem – nie będziesz ich już widział ani mógł ich dołączyć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zablokowane opcje na koncie Nowe Mój Orange
minęło już trochę (ok. mies.) od Twojego ostatniego wpisu i w tym czasie na nowym portalu wdrożono kilka zmian i poprawek... Powinno być już lepiej .
Zachęcam jeszcze - w nawiązaniu do tego, co już wyżej ↑ napisał @Ron - do zapoznania się z tym postem.
▬▬▬
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zablokowane opcje na koncie Nowe Mój Orange
► Wpisy zostały przeniesione (z tematu Gdzie znajdę konkretne funkcje/informacje/opcje na nowym koncie w Mój Orange?) i scalone ze sobą. Poruszają bowiem problematykę omawianą w tym temacie - Moderator Wiktor ◄
Ja mam cały czas problemy z Mój Orange nowym na komputerze stacjonarnym. Nawet jak chce podejrzeć umowę to już od paru dni wyświetla mi "coś poszło nie tak". Chcę zmienić swoje dane na przykład numer kontaktowy pokazuje mi "coś poszło nie tak", i tak praktycznie od miesiąca. Już nie mogę nawet wrócić do starego konta Mój Orange ani usunąć go żeby zarejestrować na nowo. Nie mam dostępu do usług w telefonie stacjonarnym również na aplikacji mobilnej. Weźcie pomóżcie mi zrobić jakiś porządek z tym moim kontem
Może ktoś z Orange Sprawdzi moje konto . Nadal nie działa nowy Mój Orange a szczególnie sprawdzanie umowy oraz usług nawet zmiana danych nie działa wyświetla "coś poszło nie tak"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zablokowane opcje na koncie Nowe Mój Orange
Z tego co się orientuję, to sytuacja taka może wystąpić, gdy... "coś poszło nie tak" przy migracji do nowego Mój Orange - coś tam nie bangla przy zabezpieczeniach. Problem ten sukcesywnie jest eliminowany (w ogólnym podejściu)... Gdybyś nadal obserwował te symptomy, czyli komunikaty typu: "coś poszło nie tak" - to zgłoś ten problem doradcy na czacie. Jego naprawa nie powinna długo potrwać
Dzięki @Radi, że to nam zasygnalizowałeś .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zablokowane opcje na koncie Nowe Mój Orange
Napisałem na czacie Orange i odpisano mi tak: "Przepraszamy za niedogodności, ale otrzymałam informację, że na stronie trwają prace techniczne. Więc stąd niedogodności."
Troche dlugo trwaja te naprawy techniczne. 😞 😐
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zablokowane opcje na koncie Nowe Mój Orange
Proszę, sprawdź jeszcze jutro, czy będą występować te same symptomy i komunikaty... I oczywiście daj tutaj znać, jak to wygląda 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zablokowane opcje na koncie Nowe Mój Orange
Problem nadal wystepuje. Na czacie 2 tygodnie temu napisali mi ze trwaja prace nad awaria moj orange i nie znaja terminu rozwiazania problemu. Wczoraj to samo mi odpisali. Czyli moge czekac miesiac jak rownie dobrze lata.
- « Poprzedni
- Następny »