- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam
Nie mogę wejść na nowy Mój Orange, ponieważ wyświetla mi się informacja że kod weryfikacyjny został wysłany na adres e-mail, którego nie posiadam. Być może kiedyś taki miałam, jednak musiało to być bardzo dawno temu, nie pamiętam loginu, hasła, nie wiem nawet na jakieś poczcie miałam to konto. W jaki sposób mam zmienić adres e-mail, aby dostać kod i móc się zalogować normalnie na konto? Dlaczego Orange tak bardzo lubi wprowadzać utrudnienia i niedogodności?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zły adres e-mail - brak możliwości otrzymania kodu weryfikacyjnego
Powinien być to adres na który otrzymujesz faktury. Jeżeli nie masz już dostępu do tego adresu, to poproś w BOK (jak zasugerował Piotrek) o zmianę adresu do eFaktury.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zły adres e-mail - brak możliwości otrzymania kodu weryfikacyjnego
alexandra93 napisał(-a):Dlaczego Orange tak bardzo lubi wprowadzać utrudnienia i niedogodności?
@alexandra93 o ile nie pomylę, to @Artur wyjaśniał dlaczego Orange, przy migracji, sztywno trzyma się pierwszego adresu e-mail przypisanego do konta użytkownika - względy bezpieczeństwa, łatwiej podszyć się pod kogoś i podać nowy, dowolny adres. Zakładam, że nie zmieniłaś tego adresu w danych klienta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zły adres e-mail - brak możliwości otrzymania kodu weryfikacyjnego
Witam
Proszę zadzwoni do biuro obsługi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zły adres e-mail - brak możliwości otrzymania kodu weryfikacyjnego
czy któraś z wyżej wymienionych podpowiedzi była pomocna? Jeśli tak - to zachęcam do jej oznaczenia. Szczegóły poniżej :):
- jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk
Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.