Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zły adres e-mail - brak możliwości otrzymania kodu weryfikacyjnego

ROZWIĄZANE

Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Zły adres e-mail - brak możliwości otrzymania kodu weryfikacyjnego

Witam

Nie mogę wejść na nowy Mój Orange, ponieważ wyświetla mi się informacja że kod weryfikacyjny został wysłany na adres e-mail, którego nie posiadam. Być może kiedyś taki miałam, jednak musiało to być bardzo dawno temu, nie pamiętam loginu, hasła, nie wiem nawet na jakieś poczcie miałam to konto. W jaki sposób mam zmienić adres e-mail, aby dostać kod i móc się zalogować normalnie na konto? Dlaczego Orange tak bardzo lubi wprowadzać utrudnienia i niedogodności?

 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39010
  • 1390

Zły adres e-mail - brak możliwości otrzymania kodu weryfikacyjnego

5 ODPOW. 5

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39010
  • 1390

Zły adres e-mail - brak możliwości otrzymania kodu weryfikacyjnego

Zrób zgłoszenie na BOK http://orange.pl/kontakt

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 37
  • 42
  • 1

Zły adres e-mail - brak możliwości otrzymania kodu weryfikacyjnego

Powinien być to adres na który otrzymujesz faktury.  Jeżeli nie masz już dostępu do tego adresu, to poproś w BOK (jak zasugerował Piotrek) o zmianę adresu do eFaktury.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5501
  • 18618
  • 186

Zły adres e-mail - brak możliwości otrzymania kodu weryfikacyjnego


alexandra93 napisał(-a):

Dlaczego Orange tak bardzo lubi wprowadzać utrudnienia i niedogodności?

 


@alexandra93  o ile nie pomylę, to @Artur  wyjaśniał dlaczego Orange, przy migracji, sztywno trzyma się pierwszego adresu e-mail przypisanego do konta użytkownika - względy bezpieczeństwa, łatwiej podszyć się pod kogoś i podać nowy, dowolny adres. Zakładam, że nie zmieniłaś tego adresu w danych klienta.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 84
  • 77
  • 0

Zły adres e-mail - brak możliwości otrzymania kodu weryfikacyjnego

Witam

 

Proszę zadzwoni do biuro obsługi


Zespół Nasz Orange
  • 2992
  • 12674
  • 151

Zły adres e-mail - brak możliwości otrzymania kodu weryfikacyjnego

@alexandra93

czy któraś z wyżej wymienionych podpowiedzi była pomocna? Jeśli tak - to zachęcam do jej oznaczenia. Szczegóły poniżej :):

Pokaż szczegóły
  • jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk 4.png 
    Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.