- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wykorzystane dane
Dzień dobry, może ponowię pytanie aleeee… będzie działać aplikacja MO ? Chodzi mi o wykorzystanie danych SMS minut itd … pokazuje mi że mam wykorzystaną minutę od 3 tygodni…gdzie to zgłaszać ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wykorzystane dane
@Pitek1979 wszelkie problemy zgłaszać na czat Orange w aplikacji czy na portalu, można też telefonicznie do biura obsługi Orange, teraz połączenie jest za darmo 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wykorzystane dane
Oczywiście mogę dzwonić ale mówi że czas oczekiwania 20 minut haha😜
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wykorzystane dane
W portalu MO (nie przez tę apkę tylko przez przeglądarkę) też jest źle?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wykorzystane dane
@Pitek1979 proponuję wstrzymać się do poniedziałku z reklamacjami. Jest problem z dostępnością i działaniem systemów, więc dopiero w poniedziałek będzie można zweryfikować i spokojnie zgłosić problem
Ja bym tak zrobił...
To nie jest konto biznesowe?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wykorzystane dane
Mają jakieś planowe pracę. Zwykle to w weekend, a tu już w piątek zaczęli.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »