Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wykorzystane dane


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 17
  • 59
  • 1

Wykorzystane dane

Dzień dobry, może ponowię pytanie aleeee… będzie działać aplikacja MO ? Chodzi mi o wykorzystanie danych SMS minut itd … pokazuje mi że mam wykorzystaną minutę od 3 tygodni…gdzie to zgłaszać ? 

8 ODPOW. 8

Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2086
  • 11748
  • 53

Wykorzystane dane

@Pitek1979 wszelkie problemy zgłaszać na czat Orange w aplikacji czy na portalu, można też telefonicznie do biura obsługi Orange, teraz połączenie jest za darmo 😎

https://www.orange.pl/zobacz/kontakt/dla-ciebie


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 17
  • 59
  • 1

Wykorzystane dane

Czat nie działa 🤣 to jest porażka jakaś już 🤦


IMG_0373.png

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 17
  • 59
  • 1

Wykorzystane dane

Oczywiście mogę dzwonić ale mówi że czas oczekiwania 20 minut haha😜


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5501
  • 22281
  • 183

Wykorzystane dane

@Pitek1979 

W portalu MO (nie przez tę apkę tylko przez przeglądarkę) też jest źle?


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 17
  • 59
  • 1

Wykorzystane dane

Identycznie


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13130
  • 53953
  • 634

Wykorzystane dane

@Pitek1979  proponuję wstrzymać się do poniedziałku z reklamacjami. Jest problem z dostępnością i działaniem systemów, więc dopiero w poniedziałek będzie można zweryfikować i spokojnie zgłosić problem 

Ja bym tak zrobił...

To nie jest konto biznesowe?


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 17
  • 59
  • 1

Wykorzystane dane

Gdzie biznesowe, normalny szarak😀


Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 449
  • 3849
  • 19

Wykorzystane dane

Mają jakieś planowe pracę. Zwykle to w weekend, a tu już w piątek zaczęli.