Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 30, Ekspert
  • 7960
  • 9727
  • 78

VAS- komunikaty

[ Edytowane ]

@Wojciechnapisał(-a)

Stawiam że dzisiaj problem minie. Były pewnie trudności od 10:00. Zobacz jak będzie jutro.


@Wojciech , testowałem przed momentem wykazy połączeń oraz opcję wyk.połączeń-jednorazowy. Nie wiem, jak długo będę zgłaszał przyciskiem na koncie, lecz usługi te mają bardzo dziwną skłonność do przemieszczania się na liście pozycji, oraz generują ten sam błąd. Ja VAS naprawdę lubię i nie odpuszczę Wam, dopóki nie zgłębię przyczyny takiego stanu rzeczy. Albo niech to zniknie z oczu, żeby nie raziło. 

Poza tym, niektóre kwestie wymagają wyjaśnień. Bo jest także opcja płatna (Wykaz poł.-stały), z rozwiniętą listą, i nie wiem czy podanie każdej pozycji nie będzie generowało kolejnych kosztów. Możecie to wyjaśnić? (tel.stacjonarny)

wykaz poł-stały.PNG

0 Lubię to
Odpowiedz
Zespół Nasz Orange
  • 1618
  • 2873
  • 48

VAS- komunikaty

[ Edytowane ]

Przez pozycje w Wykazie masz na myśli miesiące? Jak tak to za każdy będzie płatność.

 

Jeżeli masz dalej problem z tym VASem, to zgłoś to Doradcy. Tutaj już nie powinien być problem i będzie konieczny dostęp do Twojego konta.

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange | Udzielasz się na forum? Przestrzegaj zasad netykiety |

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 30, Ekspert
  • 7960
  • 9727
  • 78

VAS- komunikaty

[ Edytowane ]

@Wojciechnapisał(-a)

Przez pozycje w Wykazie masz na myśli miesiące? Jak tak to za każdy będzie płatność.

 

Jeżeli masz dalej problem z tym VASem, to zgłoś to Doradcy. Tutaj już nie powinien być problem i będzie konieczny dostęp do Twojego konta.


@Wojciech , co mi z doradcy, jak on(a) nie skuma, nie widząc naocznie problemu? Możemy owijać bawełnę i tyle. Zobacz sam, w czym tkwią problemy. Zmiany pozycji na liście i taki sam podtyp połączeń płatny, jak i bezpłatny (na przykładzie wycinka). Tam nie ma miesięcy na dzień dobry, tylko możliwość dokonania jednej pozycji. To jest dylemat (płatny) i w wykazie połączeń jednorazowych bezpłatnie (tak sądzę), oraz jaki typ wysyłki wybrać z listy. No i zarządzać się nie da przez VAS...ups...coś tam.

1 wyk.poł-jedn..PNGtaki jak w 1.PNGtypy poł..PNG3 rodzaj wysyłki.PNG

0 Lubię to
Odpowiedz
Highlighted
Zespół Nasz Orange
  • 1618
  • 2873
  • 48

VAS- komunikaty

[ Edytowane ]

Pogrzebałem w cenniku i wykaz jest bezpłatny. Tak masz przy Wykazie jednorazowym, prawda? Przy stałym masz już konkretny wybór, więc tam nie będzie jakoś dodatkowych opłat (poza opłatę 3,69zł), bo opcję wybierzesz raz.

 

Co do błędu z VAS: Ja bym bardzo chętnie to zgłosił. Tylko potrzeba informacji czy więcej osób ma też ten problem. Póki co nikt na forum nie pisał, nie licząc oczywiście Ciebie. Stąd bardzo możliwe że u Ciebie tylko problem. Dlatego trzeba Twój konkretny przypadek zgłosić, a myślę że Doradca będzie widział co zrobić Emotikon: Mrugający Ja bym od Ciebie przyjął, ale nie rozmawiamy przez telefon, czy na czacie Emotikon: LOL

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange | Udzielasz się na forum? Przestrzegaj zasad netykiety |

Poziom 30, Ekspert
  • 7960
  • 9727
  • 78

VAS- komunikaty

[ Edytowane ]

@Wojciech , przy jednorazowym w opisie jest jak mówisz. Przy płatnym to nie jestem pewien, czy dotyczy raz wybranej opcji, bo jak spojrzysz na jednorazowy, to ja akurat wybrałem infolinie. A co będzie, jak zechcę przy płatnych wybrać komórki, albo inne? Nie będzie za każdym wyborem ściągało haracz?

Pozostaje kwestia bugu (ewidentny) przy przeładowaniu modułu pakiety i usługi, oraz próbie zarządzania przyciskiem. Czy jest akurat to u mnie z VAS-em, trudno wyczuć, bo ilu userów ma ochotę użerać się z testowaniem, jak mu to jest niepotrzebne? Ok, jutro spróbuję na czacie porozmawiać, bo na płatną rozmowę mnie nie naciągnie nikt. Dali nam przyciski, to musi działać.

Zespół Nasz Orange
  • 1618
  • 2873
  • 48

VAS- komunikaty

[ Edytowane ]

Z Bartkiem konsultowałem sprawę. Przekazał że nie ważne ile pozycji przy stałym wykazie, opłata jest pobierana jak za jeden.

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange | Udzielasz się na forum? Przestrzegaj zasad netykiety |

Poziom 30, Ekspert
  • 7960
  • 9727
  • 78

VAS- komunikaty

[ Edytowane ]

Szkoda @Wojciech , że mylisz tropy i w antyspamowym piszesz o wykazie. Podpytaj @Wiktor a. Zdaje mi się , że ma stacjonarny i może On coś wyniucha. Mnie to "śmierdzi" bugiem i czemu nie wypowiesz się także o zamianie pozycji w pakietach i usługach? Nie wspominając o zarządzaniu.

0 Lubię to
Odpowiedz
Zespół Nasz Orange
  • 1618
  • 2873
  • 48

VAS- komunikaty

[ Edytowane ]

Odniesienie w antyspamowym jak najbardziej jest tam gdzie miało być Emotikon: Mrugający Przeczytaj to proszę jeszcze raz. Dalej twierdzę że powinieneś to zgłosić Doradcy na Twoim numerze.

 

W czym problem przy płatnym i bezpłatnym? Moim zdaniem tak powinno być. Jeżeli chcesz stały, to jest płatny. Jak chcesz jednorazowo to bezpłatnie. Nie doszukuję się tutaj logiki, tylko przyjmuję że tak było i ma tak być. Bartek mi potwierdził ze coś takiego istnieje. W "dzisiejszych czasach" najlepiej korzystać z Mój Orange. Bądźmy ekologiczni Robot: LOL

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange | Udzielasz się na forum? Przestrzegaj zasad netykiety |

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 40, Guru *****
  • 25662
  • 14987
  • 1148

VAS- komunikaty

[ Edytowane ]

Nie ma co zamawiać płatnego, jednorazowy jest za free do 12 miesięcy wstecz. Ostatnia strona w cenniku https://orange.binaries.pl/bw//20155/0/11408/11623acf-08d1-4841-aa3a-0f62c0a2d414.pdf

.
Poziom 30, Ekspert
  • 7960
  • 9727
  • 78

VAS- komunikaty

[ Edytowane ]

@Wojciech , nie chcę być niemiły, ale odnoszę wrażenie, iż po moich wpisach trudno się doszukać logiki w tym, co mam do przekazania, albo jest to problem związany z przeglądaniem na komórce. Mam ten komfort, że na PC łatwo i szybko zweryfikuję wszystkie wpisy, połączę je w w logiczny ciąg zdarzeń i wyciągnę wnioski. Jeżeli chodzi o weryfikację działania (zarządzania) przyciskami przy opisywanych wykazach na moim koncie, to jestem "pod wrażeniem" czatowania z konsultantem zarówno na Chrome, IE, a także poprzez aplikację MO. Owszem, zgłosiłem błąd, lecz w innym obszarze dotyczącym usługi stacjonarnej, ponieważ przycisk nie jest aktywny przy czacie. Wisiałem na otwartym okienku przy zalogowaniu się, po wylogowaniu na stronie głównej i rozwinięciu baneru z czatem także. To odbywało się tuż przed tworzeniem posta. Problem na moim koncie ma szerszy wymiar, którego chyba nie dostrzegasz. Nie mogę na usłudze stacjonarnej włączyć wykazu połączeń oraz jednorazowego wykazu (bezpłatne). Fajnie natomiast, że wg. Waszych zapewnień, wykaz płatny jest za jedną kwotę, niezależnie od wybranej opcji podglądu konkretnego zestawienia. Ta informacja może być pomocna dla klientów, którzy chcą płacić. Ja nie zamierzam z tego korzystać, więc chciałem uruchomić bezpłatne opcje. No i to, co nie dostrzegasz, a wspominałem o tym. Po próbie zarządzania, moduł ładuje całą listę wg. zmienionej kolejności (pływa). To też zgłosiłem, więc odpowiedzialni za rozwój NMO zapewne to uwzględnią. Myślę, że teraz wszystko jasne Emotikon: Szczęśliwy Niech @Wiktor  u siebie spojrzy i się odezwie w temacie.