Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

VAS- komunikaty


Zespół Nasz Orange
  • 2832
  • 10920
  • 150

VAS- komunikaty

Wracam do tematu 🙂

 

Początkowo myślałem, że komunikat z informacją o tym, że "... coś poszło nie tak" 😉 jest wynikiem problemu wydajnościowego; że sam zniknie z czasem jak kamfora :)...
Ale sprawdzałem to, tzn. możliwość włączenia usługi 'Wykazy połączeń' w przeróżnych terminach, i nic a nic do przodu Emotikon: sfrustrowany...

Mam tak samo jak Ty @Anonim, (hm... brzmi jak słowa piosenki Emotikon: Język), więc to raczej będzie grubsza sprawa.

 

Ee... I tak! Czy dobrze skumałem? Ten problem został zgłoszony doradcy na czacie? Czy może próba zgłoszenia problemu, niestety, zakończyła się fiaskiem? Szczęśliwy mężczyzna

Anonim

Nie dotyczy

VAS- komunikaty

@Wiktor , wczorajsza próba zgłoszenia na czacie poległa za pierwszym razem. Za drugim podejściem, w okienku czatu pojawił się komunikat o problemach technicznych. Natomiast po zaciemnieniu obrazu na moim koncie z tym VAS...ups, coś poszło nie tak, musiałem użyć przycisku Zgłoś błąd w innym obszarze poruszenia myszką, żeby zgłosić ten VAS i brak możliwości zgłoszenia przyciskiem właśnie tej zaciemnionej części, żeby skumali, o co kaman. No i fajnie, że Twoje testy poszły po mojej myśli, bo okropnie nie lubię niewiernych Tomaszy. Nie wiem, bo nie testowałem, jakie "niespodzianki" w zarządzaniu mogą się pojawić na rozwijanej liście usług, w tym komórek.

lista usług.PNG 


Zespół Nasz Orange
  • 2832
  • 10920
  • 150

VAS- komunikaty

OK. Czyli sprawę ostatecznie zgłosiłeś przez Zgłoś błąd → Szczegółowa opinia → {i coś tam zaznaczyłeś} ?? 😮

Mam takie pytanko niewinne 🙂
Czy robisz to tylko po to, by przetestować działanie usługi? Czy może dlatego, że faktycznie chcesz z tego skorzystać? Bo jeśli to drugie, to wiesz... Portal daje Ci do dyspozycji 'Bieżące wykorzystanie' :). Poza tym odpowiednie zlecenie aktywacji może przyjąć na czacie doradca Mrugający mężczyzna

Anonim

Nie dotyczy

VAS- komunikaty


@Wiktornapisał(-a)

OK. Czyli sprawę ostatecznie zgłosiłeś przez Zgłoś błąd → Szczegółowa opinia → {i coś tam zaznaczyłeś} ?? 😮

Mam takie pytanko niewinne 🙂
Czy robisz to tylko po to, by przetestować działanie usługi? Czy może dlatego, że faktycznie chcesz z tego skorzystać? Bo jeśli to drugie, to wiesz... Portal daje Ci do dyspozycji 'Bieżące wykorzystanie' :). Poza tym odpowiednie zlecenie aktywacji może przyjąć na czacie doradca Mrugający mężczyzna


@Wiktor , zgłosiłem ze skwaszoną miną, ale myślę o pozytywnym nastawieniu po drugiej stronie Emotikon: Szczęśliwy

Na drugie pytanie odpowiadam TAK, i chcę widzieć tę funkcjonalność jako alternatywne spojrzenie na wykaz. Jeżeli uważasz inaczej, bo myślisz tylko w kategorii Twojego pierwszego skojarzenia, to nie będę płakał, jak zniknie mi, oraz innym klientom, z pola widzenia jako niepotrzebny "balast".

Jak "dorwę" konsultanta na czacie, to o zlecenie aktywacji poproszę Emotikon: Szczęśliwy

I ostatnia myśl - marzy mi się bezproblemowe zarządzanie wszystkim, co ktoś opracował i udostępnił w NMO klientom Orange Emotikon: Bardzo szczęśliwy


Zespół Nasz Orange
  • 2832
  • 10920
  • 150

VAS- komunikaty

No to mamy wspólne marzenia  : ) )

 

Nie no, z tym to trzeba zrobić porządek... Na pewno. Niewykluczone, że ta usługa po prostu zostanie ukryta, bo - tak trochę na logikę - nie bardzo jest potrzebna. Tak mi się wydaje Emotikon: Język

Anonim

Nie dotyczy

VAS- komunikaty

Cieszę się, że Ty się cieszysz Emotikon: Bardzo szczęśliwy Oby ta logika nie opuszczała nikogo, kto poważnie myśli o klientach Emotikon: Szczęśliwy