Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...


Poziom 20, Pasjonat
  • 61
  • 90
  • 4

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...

Maly update odnosnie 'nowy MO'

Od dnia wczorajszego nie mam mozliwosci sprawdzenia juz niczego w 'nowy MO' wersja www

Po czacie z konsultantem otrzymalem odpowiedz:

  Bardzo mi przykro, ale obecnie trwa modernizacja strony przez co niektóre sekcje zostały na chwilę obecną wyłączone
  Niestety nie ma również możliwości powrotu do poprzedniej wersji

W polaczeniu z moim problemem z innego tematu "bledna prezentacja danych w MO wersja na Androida" nie mam juz mozliwosci sprawdzenia niczego 😞


doradca.png
Anonim

Nie dotyczy

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...

Brawa dla Orange bo konkurencja była lepsza i bardziej elastyczna, bo była możliwość przełączania między jednym a drugim jak coś nie działało.


Poziom 40, Guru *****
  • 31052
  • 26367
  • 1321

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...

Ja mam nadzieję, że ktoś na "górze" czyta to i podejmie szybkie decyzje.
Anonim

Nie dotyczy

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...

@krzys, A Ty mógłbyś też odpowiedzieć chociaż na jedno pytanie? Przejdź do NMO kieruje Ciebie na stronę logowania https://www.orange.pl/twojekonto/logowanie? Bo ja mam możliwość odczytu po takim przejściu. Coś mi się wydaje, że brakuje szczerości, bo być może jeszcze można, skoro ja mogę.


Poziom 20, Pasjonat
  • 61
  • 90
  • 4

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...

@Anonim, juz spiesze z odpowiedziami ...

wyglada to nastepujaco:

https://www.orange.pl/start.phtml

https://www.orange.pl/zaloguj.phtml

https://www.orange.pl/przejdz_do_nowego_moj-orange.phtml

https://www.orange.pl/twojekonto/logowanie

@Anonim, jeszcze pare dni temu mialem mozliwosc podgladu czesci pakietow, niestety teraz jedyne co moge i jest to prawdziwe to kwota faktury do zaplacenia, moge rowniez otworzyc ustawienia pakietow jednak dane tam prezentowane nie pokrywaja sie z prawda, problemy potwierdzil wczoraj konsultant w rozmowie ktora zamiescilem wczesniej

Anonim

Nie dotyczy

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...

@krzys, sprawdzę u siebie i dam znać czy mój trop jest właściwy. Wylogowałem się i wyczyściłem cache przeglądarki Chrome bez usuwania zapamiętanych haseł:

cache Chrome.PNG

Czy pojawiło się Tobie okno strony https://www.orange.pl/twojekonto/logowanie takie, jak u mnie?

logowanie.PNG

Masz gdziekolwiek i czy wogóle masz zapisane hasła /notatnik/przeglądarka,cokolwiek? Jak masz inne okno logowania, to powiedz albo pokaż screen. U mnie nie działa np. sam PrtScn SysRq i tylko razem z Alt  jest ok.


Poziom 20, Pasjonat
  • 61
  • 90
  • 4

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...

@Anonim, widze ze wieczorem zaczniemy analizowac kod zrodlowy strony www, wspomne tylko ze nie jestem pracownikiem Orange lecz ich klientem, jezeli chcesz analizowac kazdy drobny szczegol to powinnismy przeniesc ta konwersacje na prv

Anonim

Nie dotyczy

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...


krzys napisał(-a):

@burebusek, widze ze wieczorem zaczniemy analizowac kod zrodlowy strony www, wspomne tylko ze nie jestem pracownikiem Orange lecz ich klientem, jezeli chcesz analizowac kazdy drobny szczegol to powinnismy przeniesc ta konwersacje na prv


@krzys, też jestem tylko klientem Orange. Narzędzia programisty F12 nie pojmuję. Jeżeli zaś uważasz, że na priv jest lepiej, to się odezwij. Lepszym jednak sposobem jest rozwiązywanie problemów na forum, żeby inni skorzystaliEmotikon: Szczęśliwy To jak będzie?


Poziom 11, Recenzent
  • 22
  • 11
  • 0

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...

Pytanie-na jakim koncie(stacjonarne/mobilne-szczegóły) zakładałeś konto i czy z tego konkretnego konta masz możliwość bycia na forum? Bo tak to działa.

 

Nie bardzo rozumiem jak można rozróżnić typy kont. Mam tylko konto dla usług mobilnych. Wchodzę na stronę i klikam albo na zaloguj, albo na pomarańczowego ludzika. Loguje się krótkim loginem, po czym otrzymuję komunikat o przejściu do NMO. Po kliknięciu muszę podać adres e-mail i hasło. Inne niż do konta z krótkim loginem. Na forum wchodzę wpisując URL nasz.orange.pl. Tutaj również loguje się "po staremu"


Pytanie-czy byłeś zapraszany do testowania bety?

 

Tak


Ponawiam pytanie do posta pierwszego, dlatego że u siebie testowałem i niektóre moje akcje wymuszały przejście do NMO, a niektóre pozwalały na podgląd.

 

Problem występuje niezależnie od urządzenia czy wersji przeglądarki. A mam ich multum do sprawdzenia. Jedyne co mogę to dobić się rzeczywiście używając linka do edycji starego profilu. Próba wejścia w jakikolwiek sposób do starego MO powoduje komunikat o przejściu do NMO.

 

Pytanie-wyjaśnij więc, na jakim konkretnym sprzęcie(chociaż to raczej nieistotne) korzystasz z forum NO? Zaprzeczyłeś też, że nie korzystasz z aplikacji MO, a jednak jakimś cudem logujesz się na forum NO. Przez jaki adres/zakładkę wchodzisz na NO?

 

Nieistotne ale: chrome na win10/win7/android (najnowsze, ale nie bety), najnowsza chromium pod linuksem (debian 9), firefox na win7 lub win10, opera na win10, przeglądarka w PS4. MSIE nie sprawdzałem, bo to nie ma najmniejszego sensu.

 

Na forum? Wpisuję "nasz.orange.pl", a pierwszy raz trafiłem tutaj z google.

 


Pytanie brzmi-o jakim/jakich telefonach do kont wspominasz.Stacjonarny/abonament komórkowy czy na kartę? Ile masz kont i czy są powiązane. Zakładałeś konto/konta dawniej, czy niedawno, w trakcie intensywnych zmian funkcjonowania serwisów MO i NO.

 

Tylko i wyłącznie mobilne usługi, zakładane jakoś maj/czerwiec. Drugie konto które nie zostało zmigrowane zakładane pod koniec sierpnia. Też tylko mobilne. 

 

Okej. W NMO widać już zużycie środków ponad abonament, nie widzę ilości GB w UE, nie widzę ilości minut w pakiecie międzynarodowych.

 

 

 


Poziom 20, Pasjonat
  • 61
  • 90
  • 4

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...

@entrophy, na moim koncie tez cos sie ruszylo i juz sporo moge sprawdzic,

no i wyglada ze masz identyczny problem jak ja 🙂

looknij na moj screen z wczoraj

 

abo mark.png