Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...

Anonim

Nie dotyczy

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...


entrophy napisał(-a):

Tymczasem: pojawiło sie "zgłoś błąd", zniknęła w ogóle informacja o bieżącym zużyciu. Słowa niecenzuralne cisną się na usta.

 

Teraz dopiero doczytałem, że moje problemy z serwisem WWW zostały zinterpretowane jako problemy z aplikacją na androida... 

 

Bareja wiecznie żywy.


@entrophy, chciałbym Ci pomóc, bo testowałem na różne sposoby działanie wielu stron całego serwisu Orange. Dobrze rozumiem, że wklepałeś aplikację na Androida? Jeżeli tak, to masz odpowiedź:

wersje aplikacji.PNG

 Odpowiedź z tutaj, więc wiarygodna.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 22
  • 11
  • 0

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...

No ja nie mogę. Ile razy mam powtarzać że chodzi o

 

MÓJ ORANGE NA STRONIE WWW

 

@Anonim ja rozumiem że fajnie jest jak się kręci licznik postów, ale czytaj uważnie o czym jest wątek. Aplikacja standalone na telefon komórkowy kompletnie nie ma nic do rzeczy w moim wypadku. Kilka razy pisałem że chodzi o stronę WWW a kolejny raz jak mantrę jakieś biadolenie o apce.

 

@Wiktor @krzys dzięki za zrozumienie mojego problemu.

 

@Piotrekk85 zadzwoniłem i poprosiłem o ponowne otwarcie.

 

Do mnie zupełnie nie dociera argumentacja "zmigrowaliśmy i koniec". Ja rozumiem że taka może być polityka, nie wracamy klientów do starej wersji, ale w sytuacji gdy nowa wersja potrafi jedynie wyświetlić adres korespondencyjny i nazwę abonamentu (bo nawet kwoty już nie ma) no to coś jest nie tak.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 22
  • 11
  • 0

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...

@Mikołaj to może powiedz jak wyrejestrować się z tego nowego ustrojstwa?


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 22
  • 11
  • 0

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...

Nowość w Mój Orange!

 

Od 3 października 2017 aby nie denerwować klientów, zrezygnowaliśmy z prezentacji na stronie WWW aktualnego salda rachunku, zużycia pakietów oraz jakichkolwiek informacji dotyczących rozliczeń z nami.

 

W ramach walki ze stresem naszych klientów zlikwidowaliśmy także wgląd do historii połączeń.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39010
  • 1390

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...

Jeśli nie masz powiązanych usług np multibox to możesz skasować konto na portalu. Ale traci się cały dostęp także tu. Po 48h można założyć nowe. Ale nie wiem czy pojawi się stary mój Orange.


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 721
  • 1691
  • 34

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...

@entrophy Przeniosłem Twoje wpisy do tego tematu, bo ten w którym napisałeś oryginalnie, ma charakter informacyjny. Edytował też Twój wcześniejszy wpis, bo bardzo w nim "krzyczałeś". Rozumiem, że nie odpowiada Ci obecny sposób działania Nowego Mój Orange, jednak zapewniam Cię, że sytuacja ulegnie poprawie. Jeśli nie jesteś w stanie poczekać, możesz rozważyć sposób podany przez @Piotrekk85, jednak ja proponuje jednak, żebyś uzbroił się jeszcze w trochę cierpliwości. 


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 22
  • 11
  • 0

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...

@Mikołaj jaki sposób działania? Nie, no masz rację. Brak działania to też działanie... Nie, nie mogę poczekać. Niestety, nie ostrzegliście nas, tych którzy raczyli rzucić okiem na wasze w pocie czoła wdrażane buble, że nas odetniecie od działającego systemu. Mówisz że tamten post jest informacyjny? To dlaczego w nim nie poinformujecie że w NMO nie działa podgląd stanu salda? Gdzie jest wasze QA?

 

I twierdzisz że skasowanie starego konta pomoże? Nowe nie będzie na siłę migrowane do NMO? To jeszcze podrzućcie linka do kasowania konta. Naprawdę, nie widzę żadnego problemu by sobie skasować konto tutaj jeżeli dzięki temu wrócę do starego MO.

 

@Piotrekk85 a jak można skasować konto?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39010
  • 1390

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...

U mnie guzik "usuń konto" jest na stronie https://www.orange.pl/edycja-profilu.phtml
(nie wiem czy po migracji na nowe jest tam nadal, nie mam jak sprawdzić).

Uwaga: skasowanie jest nieodwracalne, stracisz dostęp do wszystkich opcji na portalu orange.pl (ja nie widzę z czego korzystasz), nie daję gwarancji, że potem będzie stare konto.
Trzeba odczekać do 48h po skasowaniu aby utworzyć nowe konto dla tego samego numeru (czasem jest to kilka h, ale zazwyczaj pełne 48h).

Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 721
  • 1691
  • 34

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...

@entrophy Wysłałem jeszcze zapytanie, czy rezygnacja na pewno przebiegnie tak samo jak w starszym systemie, czy czasy, itp jak będę takie same. Jak będę miał odpowiedź to dam ci znać, zaczekaj proszę. Tak wiem, że to dziś moje motto kiedy zwracam się od Ciebie ale to po to żebyś nie musi już się denerwować. Mrugający mężczyzna

Anonim

Nie dotyczy

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...

@entrophy, Myślę, że nie jesteś zwykłym pieniaczem, a inteligentnym facetem, który nie myśli tylko o tym, że @Anonim "nabija" sobie licznik postów. Przeczytałem od początku n-ty raz Twoje problemy https://nasz.orange.pl/t5/forums/v3_1/forumtopicpage/board-id/Moj-Orange/page/3/thread-id/2308
Pierwszy post:
"Da się z tego ustrojstwa zrezygnować? W nowej wersji nie mogę ani założyć nowego zgłoszenia, ani zobaczyć ile internetu mi się pozostało w ramach pakietu w UE, ile minut na międzynarodowe. Więcej mi się nie chciało sprawdzać. W dodatku po zalogowaniu system wymusza przejście na nową wersję..."
Pytanie-na jakim koncie(stacjonarne/mobilne-szczegóły) zakładałeś konto i czy z tego konkretnego konta masz możliwość bycia na forum? Bo tak to działa.
Drugi post:
"1) redirect do sklepu Play
2) Zarejestrowałeś się już w nowym Mój Orange
Pamiętaj, że teraz Twoim loginem jest adres e-mail podany podczas rejestracji.
Przejdź do nowego Mój Orange"
Pytanie-czy byłeś zapraszany do testowania bety?
i trzeci post:
"Piotrze. Kompletnie nie zrozumiałeś istoty mojego problemu. Orange wymusza mi nową wersję "mój Orange" która wygląda na uszkodzoną. Wymuszenie jak i błędy są niezależne od przeglądarki."
Ponawiam pytanie do posta pierwszego, dlatego że u siebie testowałem i niektóre moje akcje wymuszały przejście do NMO, a niektóre pozwalały na podgląd.
Potem odpowiedział Ci @Piotrekk85, cytuję:"Moim zdaniem jest tu jakiś problem z tym, że korzystasz z serwisu na urządzeniu mobilnym a nie komputerze." Na co w kolejnym poście odpowiedziałeś(tak to logicznie zrozumiałem), cytuję fragment posta:"No niestety. Zastanawiam się kto mądry wymusił przejście do nowego orange mimo tego że brakuje w nim funkcjonalności..."
Pytanie-wyjaśnij więc, na jakim konkretnym sprzęcie(chociaż to raczej nieistotne) korzystasz z forum NO? Zaprzeczyłeś też, że nie korzystasz z aplikacji MO, a jednak jakimś cudem logujesz się na forum NO. Przez jaki adres/zakładkę wchodzisz na NO?
Kolejny post zaczynasz od słów:"Kto powiedział że ja korzystam z telefonu komórkowego?"Problemy występują niezależnie od systemu czy przeglądarki.Lepiej, konta które miały autoryzowany mój numer telefonu widzą go na liście ale nie mają do niego dostępu...."
Pytanie brzmi-o jakim/jakich telefonach do kont wspominasz.Stacjonarny/abonament komórkowy czy na kartę? Ile masz kont i czy są powiązane. Zakładałeś konto/konta dawniej, czy niedawno, w trakcie intensywnych zmian funkcjonowania serwisów MO i NO.
Tutaj dochodzę do sedna, bo mogę przypuszczać gdzie leży Twój problem. Jeżeli szczerze odpowiesz na te pytania, to widzę jedno wyjście(być może). Ale o tym po Twoich wyjaśnieniach. Bo wydaje mi się, że w ostatnim Twoim poście uchyliłeś nieco rąbka tajemnicy Twojego problemu, cytuję:"Do mnie zupełnie nie dociera argumentacja "zmigrowaliśmy i koniec". Ja rozumiem że taka może być polityka, nie wracamy klientów do starej wersji,...etc".