Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 22
  • 11
  • 0

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...

A co do tych linków: 1) na telefonie na sklep play, na komputerze https://www.orange.pl/przejdz_do_nowego_moj-orange.phtml


Zespół Nasz Orange
  • 2984
  • 12538
  • 151

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...

... Uff... Już wracam do tematu bogatszy w wiedzę nt. bety Szczęśliwy robot.

 

Zacznę od ogółu Szczęśliwy robot:

  • dla tych, którzy zmigrowali do Nowego konta Mój Orange (NMO), od kilku dni pozostaje do dyspozycji wyłącznie ta wersja. To taki pierwszy etap wdrożenia, poprzedzający migrację, która obejmie pozostałych użytkowników

  • istotnie, zgłoszenia na nowym koncie nie da się utworzyć, ale Emotikon: Zaskoczony… za to udostępniony został czat, na którym – oprócz wielu innych spraw – można również zgłosić usterkę (problem techniczny) Emotikon: Szczęśliwy

  • cały serwis jest przygotowany w wersji RWD, a zatem logując się do NMO z telefonu lub z tabletu, otrzymujemy dostęp do tych samych funkcji jak w wersji na desktop

  • w kwestii łączenia kont rzecz ma się następująco: obecna filozofia prezentacji konta klienckiego w NMO polega na tym, że skupiamy wszystkie dane zebrane wokół jednego nru PESEL i grupujemy je pod to jedno konto; bez względu na to, z jakich usług ktoś korzysta (stacjonarnych czy mobilnych). Jeżeli ktoś miał powiązane konta, których był formalnym właścicielem, to w NMO zrobimy to za niego, czyli: jedno logowanie - wszystkie usługi (!) Emotikon: Szczęśliwy. Jeżeli te powiązane usługi należały formalnie do innej osoby (czyt. innego nru PESEL), to niestety nie będzie się dało go powiązać w ramach jednego konta. Przynajmniej w tej chwili.

    Ale dla tych, którym by zależało na takim „widoku” (czyli de facto na sprawnym przechodzeniu pomiędzy kontami różnych właścicieli) – możemy ze spokojem polecić apkę ‘Mój Orange’ Emotikon: Bardzo szczęśliwy

 

A zakończę na tym Szczęśliwy robot:

  • wszystkie zauważone nieprawidłowości i sugestie można zgłaszać za pomocą przycisku "Zgłoś błąd" dostępnego po zalogowaniu. Trafi to wtedy bezpośrednio do twórców NMO Emotikon: Szczęśliwy.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 61
  • 92
  • 4

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...

Hej, @entrophy, niestety tez mam te same problemy co ty 😞 Zmigrowali mnie do Nowego MO i rowniez nie moge sprawdzic pakietow a prezentowane pokazuja 'dowolne' dane. juz wczesniej byly problemy z prezentacja pakietow ale to bylo pikus do tego co jest teraz. Ja juz sie poddalem i nawet zgloszenia nie robie. Bede juz tylko pisal reklamace do faktor jak beda przekroczone poza pakiety.

Anonim

Nie dotyczy

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...


entrophy napisał(-a):

A co do tych linków: 1) na telefonie na sklep play, na komputerze https://www.orange.pl/przejdz_do_nowego_moj-orange.phtml


@entrophy i @krzys, spróbujcie wykonać trzy dostępne manewry na każdym, z zaznaczonych przycisków.

Te dwa zaprowadzą Was do innej strony logowania, zaś log do innej-stacjonarne, z możliwością przełączania kont. Najlepiej, gdyby NO trzymało sesję, bo jest szansa by kwadrat pokazał, że jesteś zalogowany(a). W innym temacie jest dokładnie opisany krok po kroku w nowej wersji (dopracowywanej).

https://nasz.orange.pl/t5/M%C3%B3j-Orange/Niemo%C5%BCno%C5%9B%C4%87-zresetowania-has%C5%82a-do-noweg...

Logowania i log.PNG


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 22
  • 11
  • 0

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...

  • istotnie, zgłoszenia na nowym koncie nie da się utworzyć, ale Emotikon: Zaskoczony… za to udostępniony został czat, na którym – oprócz wielu innych spraw – można również zgłosić usterkę (problem techniczny) Emotikon: Szczęśliwy

Na "czacie" konsultanci nie mogą nic zrobić i każą zgłaszać problemy do BOK. Telefonicznie. Sądzę że reklamacji również tamtędy nie złożę, a także, konsultanci z czatu nie mają wglądu w konta abonenckie.

 

  • w kwestii łączenia kont rzecz ma się następująco: obecna filozofia prezentacji konta klienckiego w NMO polega na tym, że skupiamy wszystkie dane zebrane wokół jednego nru PESEL i grupujemy je pod to jedno konto; bez względu na to, z jakich usług ktoś korzysta (stacjonarnych czy mobilnych). Jeżeli ktoś miał powiązane konta, których był formalnym właścicielem, to w NMO zrobimy to za niego, czyli: jedno logowanie - wszystkie usługi (!) Emotikon: Szczęśliwy. Jeżeli te powiązane usługi należały formalnie do innej osoby (czyt. innego nru PESEL), to niestety nie będzie się dało go powiązać w ramach jednego konta. Przynajmniej w tej chwili.

    Ale dla tych, którym by zależało na takim „widoku” (czyli de facto na sprawnym przechodzeniu pomiędzy kontami różnych właścicieli) – możemy ze spokojem polecić apkę ‘Mój Orange’ Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Apki "mój Orange" nie odpalę na Nokii E-71 ani na modemie GSM. W dodatku na tamtych dodatkowych kontach wyrżneliście. dostęp do kont które zostały zmigrowane. Oczywiście zero informacji. No czy Wy jesteście poważni? Migrować ludzi bez ostrzeżenia do serwisu który jest nie do końca sprawny? W dodatku co w tej nowej wersji serwisu się zmieniło? Bo ja tam większych zmian nie widzę. Usability nadal mniej-więcej na poziomie webappek z początku obecnego wieku (nawet nie wiem czy w selfcare z okolicy 2005 roku nie wyglądał lepiej). Ja wiem, że inne firmy, w tym banki, mają komfort swoich klientów w mniej-więcej tym samym miejscu co Wy w tym przypadku. Ja wiem że 90% pań z Gdańska nie zauważy różnicy i pewnie jestem jednym z 2 pieniaczy którzy korzystali z tej usługi. Ale mimo wszystko, tak się nie robi.

 

Mam niestety porównanie tylko do jednego operatora i mam ochotę żeby ktoś kto projektuje to u was zobaczył jak to u niego wygląda i działa, bo działa dużo lepiej i jest bardziej czytelne. Ale zaraz będzie "przyszedł troll od konkurencji"...

 

I żeby nie było że tylko narzekam, apka na androida wygląda naprawdę nieźle. Ale do niej też mam zastrzeżenia - nie widać tego co wydałem ponad abonament (w webowej wersji również informacja o środkach wydanych ponad abonament jest dostępna gdzieś głębiej), oraz dane są ładowane tak wolno że czasem ręce opadają.

 

Więc nadal uważam, że dokąd nie ustabilizujecie pacjenta, nie powinniście ludzi na siłę wciskać do NMO. 

 

A! I nie ma na stronie "https://www.orange.pl/moj-orange/uslugi-komorkowe" która jest widoczna po zalogowaniu żadnego wystąpienia tekstu "zgłoś błąd".

 

@Anonim niestety żaden z tych patentów nie działa.


Zespół Nasz Orange
  • 2984
  • 12538
  • 151

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...

Hm... Niedobrze @entrophy, że nie widać u Ciebie przycisku "Zgłoś błąd" Emotikon: Smutny. Jego obecność jest istotna - dzięki niemu będziesz mógł zgłosić wszystkie powyższe uwagi bezpośrednio do osób odpowiedzialnych za rozwój NMO.

Nasze własne testy pokazały, że za brak przycisku może odpowiadać jakiś aktywny program służący do blokowania reklam lub skryptów na stronie.
Rzeczony przycisk powinien być widoczny po prawej stronie ekranu (w formie wysuwanej szufladki). Jeżeli już będziesz pewny, że nic go nie "blokuje" - prosimy, zrób zrzut widoku ekranu na Twoim koncie w NMO (tylko nie upublicznij swoich danych osobowych! Szczęśliwy mężczyzna)... Przyjrzymy się temu dokładniej Szczęśliwy robot.

Anonim

Nie dotyczy

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...


entrophy napisał(-a):

Kto powiedział że ja korzystam z telefonu komórkowego?

 

Problemy występują niezależnie od systemu czy przeglądarki.

 

Lepiej, konta które miały autoryzowany mój numer telefonu widzą go na liście ale nie mają do niego dostępu. To są już jakieś żarty chyba.

 

Problem dotyczy strony internetowej "Mój Orange" w nowej wersji. Nie mam na niej dość istotnych informacji, jak zużycie pakietu minut międzynarodowych, zużycie pakietu internetu w ramach UE, nie mam możliwości zakładania zgłoszeń, nie mam możliwości usunięcia konta, nie mam możliwości zarządzania dodatkowymi telefonami przypisanymi do mojego konta. Tamte numery również straciły możliwość zarządzania moim numerem.


@entrophy, mam takie pytanie. Jak jesteś zalogowany na forum NO, to masz na górze zakładkę Mój Orange. Ona też kieruje na NMO, czy na https://www.orange.pl/zaloguj.phtml?redirect=true? Bo mnie kieruje na konto usług stacjonarnych w MO    https://www.orange.pl/slr/pl/konto/obsluga_online/podsumowanie/,  które jest jednocześnie kontem głównym do logowania na NO https://nasz.orange.pl/. Jeżeli logowanie na NO jest bezproblemowe i było powiązane z kontem MO jeszcze przed wprowadzaniem udoskonaleń w NMO, to nie powinieneś mieć problemów. Z prawej strony masz przycisk przełączania kont, o ile też dokonałeś powiązania kont przed zmianami. Testuj więc, póki ja mogłem dzisiaj. Ta porada dotyczy też @krzys, o ile sytuacja opisana powyżej jest taka sama.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 22
  • 11
  • 0

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...

Niestety @Anonim ale kieruje mnie do informacji o zmigrowaniu.

 

Dzisiaj dostałem odpowiedź od działu technicznego - każą mi zrestartować aplikację... 


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 22
  • 11
  • 0

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...

Tymczasem: pojawiło sie "zgłoś błąd", zniknęła w ogóle informacja o bieżącym zużyciu. Słowa niecenzuralne cisną się na usta.

 

Teraz dopiero doczytałem, że moje problemy z serwisem WWW zostały zinterpretowane jako problemy z aplikacją na androida... 

 

Bareja wiecznie żywy.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32767
  • 38713
  • 1388

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...

Może napisz jeszcze raz z dopiskiem o który serwis chodzi.

Ale masz rację, że to mało profesjonalne wypuszczać nieskończoną betę na wersję "live". Niestety mój Orange wg regulaminu nie jest częścią realizowanych usług telekomunikacyjnych, a jedynie usługą świadczoną drogą elektroniczną.

Może osoby zajmujące się nowym mój Orange, którzy są i tutaj na NO, podadzą więcej konkretów kiedy nowy serwis będzie "używalny" bo czekanie miesiąc na poprawki to za długi okres.