- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacje
Widzisz @piwonski67, ja też jestem klientem i marzyłoby mi się, aby powiedzenie "klient nasz Pan" było wizytówką każdego podmiotu na styku z klientem. Widocznie misie ( @Misiek62 przepraszam ) są już wszędzie...mi sie nie chce
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacje
@piwonski67, zgodzę się tylko z tą częścią wypowiedzi, że klienta należy traktować poważnie, by wrócił. Ale "do Was" mi nie przypisuj, bo prócz usług w Orange i wybraniu mnie na Herosa, swój czas poświęcam na forum tylko dlatego, że się czuję tu fajnie. Wybierali inni i ja o tym nie miałem pojęcia. Dołącz do tego grona i Ty, jeżeli czujesz się tutaj swojsko, a swoją postawą udowodnisz, że inni Tobie też zaufają
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacje
@piwonski67, nic się nie martw...nie będę składał reklamacji Wyważona polemika na słowa to też element bycia Herosem
- « Poprzedni
- Następny »