19-01-2018
15:23
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
19-01-2018
15:23
problem z migracją do nowego "Mój Orange" przy autoryzacji adresem e-mail z domeny orange.com
Witam
Nie rozumiem dlaczego firma nie akceptuje adresów z domeny orange.com przy migracji do nowego "Mój Orange".
Zwrotny komunikat brzmi: "Brak możliwości rejestracji konta z użyciem podanego adresu e-mail".
Problem zgłaszałem trzykrotnie; nadal bez zmian.
Pozdrawiam
Etykiety:
1 ODPOWIEDŹ 1
19-01-2018
16:12
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
19-01-2018
16:12
problem z migracją do nowego "Mój Orange" przy autoryzacji adresem e-mail z domeny orange
Z tego co wiem to konta pocztowe z adresu orange.com są zarezerwowane dla pracowników Orange. Zapewne dlatego system nie przyjmuje maila z tej domeny. Tutaj na forum chyba nie będziemy w stanie Ci pomóc, musisz to zgłaszać na BOK lub poprzez Mój Orange. Pozdrawiam.