- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Składałem ich kilka i nie powiem, skutecznie. Problem jednak dotyka delikatnej materii na styku abonent-konsultant, czy jak się zwie, do obsługi. Nerwy nie są dobrym doradcą, jednakże z takim zetknięciem, spokój, opanowanie i profesjonalizm ze strony pracownika Orange w dużej mierze łagodzi te napięcia. Stąd prośba do twórców serwisu w obu wersjach, by już na tym etapie nie dochodziło do emocji. Mój przykład niech da do myślenia. Komputer i telefon mógłbym spokojnie wyrzucić, a sprawdzanie z kombinowaniem mógłby być snem, który nigdy się nie zdarzy.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Piotrekk85, niestety, z profesjonalizmem różnie bywa. Ja rozumiem, że ten nie popełnia błędów, kto nic nie robi. Posłużę się ostatnim moim problemem. Ponad godzinę trwało ustalanie szczegółów Orange Love. Nieszczęsna SIM nie znalazła się w systemie. Dwie rozmowy na mój koszt, więc dobrze, sobie myślę, że skoro muszę oddać FanBoxa w salonie, zgodnie z potwierdzeniem słownym, dostanę kartę. Płatna, a jakże by inaczej, co przeczy ustaleniom. Więc gdy zorientowałem się, że w salonie brak poruszenia nieba i ziemi, zgadzam się, lecz swoje myślę. Na MO nie da rady, aplikacja czeka, więc chwytam za telefon i jaki adres mailowy na BOKjest poprawny. Com odrzucił i przy konsultantce drugi wszedł. Plus jest taki, że w ciągu zaledwie jednego dnia rozpatrzono pozytywnie, z potwierdzeniem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacje
burebusek napisał(-a):spokój, opanowanie i profesjonalizm ze strony pracownika Orange w dużej mierze łagodzi te napięcia.
Tu masz 100% racji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Piotrekk85, niestety, z profesjonalizmem różnie bywa. Ja rozumiem, że ten nie popełnia błędów, kto nic nie robi. Posłużę się ostatnim moim problemem. Ponad godzinę trwało ustalanie szczegółów Orange Love. Nieszczęsna SIM nie znalazła się w systemie. Dwie rozmowy na mój koszt, więc dobrze, sobie myślę, że skoro muszę oddać FanBoxa w salonie, zgodnie z potwierdzeniem słownym, dostanę kartę. Płatna, a jakże by inaczej, co przeczy ustaleniom. Więc gdy zorientowałem się, że w salonie brak poruszenia nieba i ziemi, zgadzam się, lecz swoje myślę. Na MO nie da rady, aplikacja czeka, więc chwytam za telefon i jaki adres mailowy na BOKjest poprawny. Com odrzucił i przy konsultantce drugi wszedł. Plus jest taki, że w ciągu zaledwie jednego dnia rozpatrzono pozytywnie, z potwierdzeniem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacje
@Piotrekk85, właśnie wskazałem "profesjonalizm". Rozmowa jest nagrana, jakby co i trzymając w jednej ręce telefon, drugą wklejałem tekst do poprawnego adresu. Zostałem potem smsem przeproszony za niedogodności, wraz z potwierdzeniem rozpatrzonej pozytywnie reklamacji. Więc jakiś plus jest
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacje
@piwonski67, reklamację reklamacji ciągnąłbym dalej mailowo. W salonie, jak i telefonicznie bym odpuścił z racji tego, że każdemu trzeba się tłumaczyć i szczęściem nazywam trafić na ogarniętego konsultanta. Oczywiście, takich nie brakuje. Mail jest najbardziej wizualną postacią, z załącznikami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacje
@piwonski67, testowałeś swoją przydatność, jesteś na etapie rekrutacji, czy jesteś pracownikiem Orange?
- « Poprzedni
- Następny »