- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacje
@piwonski67, zgadzam się z Tobą, że system to konkretni ludzie, którzy programują i oddają gotowca do użytku, a nie testują inni pracownicy na "żywym organizmie", jakim są klienci.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacje
@piwonski67, Orange nie "bawi się" w domokrążców. To cwaniacy, podszywający się pod firmę, szukający naiwnych. Ci ostatni ciągle się "rodzą", mimo larum w mediach. Oszustów można łatwo spłoszyć i zgłosić ich na policję
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacje
Tak wlasnie dziala firma Orange. Dla nich klient to dojna krowa ktora trzeba ciagnac za wymie dopuki sie jej nie urwie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacje
piwonski67 napisał(-a):
Jeszcze jeden temat czy jest możliwe ze orange odpowiadając na reklamacje ma już taka politykę firmy aby ci co faktycznie reklamacja powinna być uznana odrzucają ja czyli tzw.przeczekać klienta może się nabierze
@piwonski67, cały wachlarz rozwiązywania sporów znajdziesz tutaj. Zacznij od Rzecznika Klientów.
http://www.orange.pl/kim-jest-rzecznik-klientow.phtml
https://www.uokik.gov.pl/rzecznicy.php
https://www.uokik.gov.pl/instytucje_konsumenckie.php
https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php
https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php ważne adresy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacje
@piwonski67, ja nikogo na siłę nie namawiam do "bujania się". Tylko wytrwali są w stanie udowodnić operatorowi, że postępuje wbrew zasadom dobrych praktyk i wbrew prawu, chroniącego konsumenta. Wartość sporu połóż na jedną szalę i zdrowie na drugą. Można też zmienić operatora w stosownym dla siebie czasie