Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Reklamacje

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

Reklamacje

Składałem ich kilka i nie powiem, skutecznie. Problem jednak dotyka delikatnej materii na styku abonent-konsultant, czy jak się zwie, do obsługi. Nerwy nie są dobrym doradcą, jednakże z takim zetknięciem, spokój, opanowanie i profesjonalizm ze strony pracownika Orange w dużej mierze łagodzi te napięcia. Stąd prośba do twórców serwisu w obu wersjach, by już na tym etapie nie dochodziło do emocji. Mój przykład niech da do myślenia. Komputer i telefon mógłbym spokojnie wyrzucić, a sprawdzanie z kombinowaniem mógłby być snem, który nigdy się nie zdarzy.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

Reklamacje

@Piotrekk85, niestety, z profesjonalizmem różnie bywa. Ja rozumiem, że ten nie popełnia błędów, kto nic nie robi. Posłużę się ostatnim moim problemem. Ponad godzinę trwało ustalanie szczegółów Orange Love. Nieszczęsna SIM nie znalazła się w systemie. Dwie rozmowy na mój koszt, więc dobrze, sobie myślę, że skoro muszę oddać FanBoxa w salonie, zgodnie z potwierdzeniem słownym, dostanę kartę. Płatna, a jakże by inaczej, co przeczy ustaleniom. Więc gdy zorientowałem się, że w salonie brak poruszenia nieba i ziemi, zgadzam się, lecz swoje myślę. Na MO nie da rady, aplikacja czeka, więc chwytam za telefon i jaki adres mailowy na BOKjest poprawny. Com odrzucił i przy konsultantce drugi wszedł. Plus jest taki, że w ciągu zaledwie jednego dnia rozpatrzono pozytywnie, z potwierdzeniem.

J3.PNG24.10.PNG

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

25 ODPOW. 25

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36214
  • 1366

Reklamacje


burebusek napisał(-a):

spokój, opanowanie i profesjonalizm ze strony pracownika Orange w dużej mierze łagodzi te napięcia.


 

Tu masz 100% racji.

Anonim

Nie dotyczy

Reklamacje

@Piotrekk85, niestety, z profesjonalizmem różnie bywa. Ja rozumiem, że ten nie popełnia błędów, kto nic nie robi. Posłużę się ostatnim moim problemem. Ponad godzinę trwało ustalanie szczegółów Orange Love. Nieszczęsna SIM nie znalazła się w systemie. Dwie rozmowy na mój koszt, więc dobrze, sobie myślę, że skoro muszę oddać FanBoxa w salonie, zgodnie z potwierdzeniem słownym, dostanę kartę. Płatna, a jakże by inaczej, co przeczy ustaleniom. Więc gdy zorientowałem się, że w salonie brak poruszenia nieba i ziemi, zgadzam się, lecz swoje myślę. Na MO nie da rady, aplikacja czeka, więc chwytam za telefon i jaki adres mailowy na BOKjest poprawny. Com odrzucił i przy konsultantce drugi wszedł. Plus jest taki, że w ciągu zaledwie jednego dnia rozpatrzono pozytywnie, z potwierdzeniem.

J3.PNG24.10.PNG


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36214
  • 1366

Reklamacje

Orange.com to domena służbowa. Skrzynka na bok wyjątkowo jest z końcówką .pl
Anonim

Nie dotyczy

Reklamacje

@Piotrekk85, właśnie wskazałem "profesjonalizm". Rozmowa jest nagrana, jakby co i trzymając w jednej ręce telefon, drugą wklejałem tekst do poprawnego adresu. Zostałem potem smsem przeproszony za niedogodności, wraz z potwierdzeniem rozpatrzonej pozytywnie reklamacji. Więc jakiś plus jestEmotikon: Bardzo szczęśliwy


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 131
  • 59
  • 0

Reklamacje

Przede wszystkim profesjonalizm a myślę że porozumienie napewno będzie oczywiście podejście do klienta tez się liczy

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 131
  • 59
  • 0

Reklamacje

Proszę mi napisać gdzie najlepiej złożyć reklamacje reklamacji mailowo czy może w salonie
Anonim

Nie dotyczy

Reklamacje

@piwonski67, reklamację reklamacji ciągnąłbym dalej mailowo. W salonie, jak i telefonicznie bym odpuścił z racji tego, że każdemu trzeba się tłumaczyć i szczęściem nazywam trafić na ogarniętego konsultanta. Oczywiście, takich nie brakuje. Mail jest najbardziej wizualną postacią, z załącznikami.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 131
  • 59
  • 0

Reklamacje

Dziękuję za podpowiedź napewno będę częściej starał się uczestniczyć w czacie aby takie sytuacje się nie zdarzały napewno do pracy w salonie się nie nadaje bo jestem charakteru co na sercu to i na jezyku
Anonim

Nie dotyczy

Reklamacje

@piwonski67, testowałeś swoją przydatność, jesteś na etapie rekrutacji, czy jesteś pracownikiem Orange?Emotikon: Mrugający