- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
chciałam przedłużyć umowę poprzez aplikację Mój Orange. Doszłam do momentu, w którym mogę przczytać umowę i ją zaakceptować. W tym czasie aplikacja się wyłączyła i po ponownym zalogowaniu się do niej nie widzę już tej umowy.
Czy proces składania zamówienia muszę rozpocząć od nowa czy tamta umowa jest gdzieś zapisana?
Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam 🙂
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Gosia135 zamówienie/umowa niezaakceptowana więc trzeba złożyć od nowa i zaakceptować, następnie poczekać na potwierdzenie w zależności od wyboru mail lub sms.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy przez aplikację
Zobacz na maila powinien przyjść link do akceptacji umowy. W razie czego możesz kontaktować się z BOK, lub napisać na czacie w poniedziałek czy przedłużenie przeszło 🙂🟧
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy przez aplikację
@Gosia135 jeśli nie zaakceptowałaś, to prawdopodobnie umowa się nie zapisała jako wersja robocza. Trzeba wpisać od nowa. Warto jednak podpytać, ale dopiero w poniedziałek, jak będzie możliwość rozmowy z konsultantem, bo Max tego nie powie, mimo, że sztucznie inteligentny
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy przez aplikację
Jak dla manie to pownno być takie zamówienie widoczne w apce, no ale po co, nie? To by było za proste.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy przez aplikację
@endo tak to niestety wygląda. Jak nie przyjedzie to od nowa..Apka czasem robi takie psikusy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Gosia135 zamówienie/umowa niezaakceptowana więc trzeba złożyć od nowa i zaakceptować, następnie poczekać na potwierdzenie w zależności od wyboru mail lub sms.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy przez aplikację
@slav72 tak właśnie zrobiłam.
Dziękuję wszystkim za pomoc 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy przez aplikację
@Gosia135 osobiście nigdy nie zawierałem umowy przez aplikację, tylko przez infolinię. Zdarzyło mi się dokonać zakupu, ale tylko za gotówkę. Czy w Twoim przypadku, zamówienie zostało dokończone przez aplikację, czy innymi kanałami?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy przez aplikację
@ketrasaArtur tak, udało mi się dokończyć sprawę przez aplikację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy przez aplikację
@Gosia135 to dobrze. Szkoda tylko, że Orange stawiając na samoobsługę klienta, w przypadku problemów klient musi szukać innych sposobów pomocy w dokończeniu swojej sprawy, co powoduje niezadowolenie i może zniechęcać do dalszej współpracy.