- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
przekierowanie email
Jak w usłudze Multibox przekierować pocztę email. Klikając po zalogowaniu ustawienia skrzynki email przekierowuje mnie na logowanie do poczty a w loginie jest jakiś dziwny numer. po wpisaniu swojego loginu i hasła nie udaje się zalogować
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
przekierowanie email
@yarooo sprawdź, czy tutaj uda się ustawić przekierowanie poczty: https://poczta.orange.pl/
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
przekierowanie email
Do tego momentu sam doszedłem, niestety nic takiego w ustawieniach nie znalazłem.
Czy tu wogóle zagląda jakikolwiek pracownik orange ? w orange nie mogli mi nic pomóc bo rzekomo nie mieli informacji w tej kwestii co jest oczywiście żenadą bo jak można oferować usługę której nikt z pracowników nie umie skonfigurować i proponują nasz.orange.pl jako rozwiązanie problemów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
przekierowanie email
Jaki masz komunikat błędu?
Masz dostęp do opcji resetu/przypomnienia hasła?