Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przedłużenie umowy przez aplikację

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 17
  • 0

Przedłużenie umowy przez aplikację

Witam,

chciałam przedłużyć umowę poprzez aplikację Mój Orange. Doszłam do momentu, w którym mogę przczytać umowę i ją zaakceptować. W tym czasie aplikacja się wyłączyła i po ponownym zalogowaniu się do niej nie widzę już tej umowy.

Czy proces składania zamówienia muszę rozpocząć od nowa czy tamta umowa jest gdzieś zapisana?

Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam 🙂

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29460
  • 270

Przedłużenie umowy przez aplikację

@Gosia135  zamówienie/umowa niezaakceptowana więc trzeba złożyć od nowa i zaakceptować, następnie poczekać na potwierdzenie w zależności od wyboru mail lub sms.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

9 ODPOW. 9

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3214
  • 7466
  • 136

Przedłużenie umowy przez aplikację

Zobacz na maila powinien przyjść link do akceptacji umowy. W razie czego możesz kontaktować się z BOK, lub napisać na czacie w poniedziałek czy przedłużenie przeszło 🙂🟧


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12948
  • 53204
  • 617

Przedłużenie umowy przez aplikację

@Gosia135  jeśli nie zaakceptowałaś, to prawdopodobnie umowa się nie zapisała jako wersja robocza. Trzeba wpisać od nowa. Warto jednak podpytać, ale dopiero w poniedziałek, jak będzie możliwość  rozmowy z konsultantem, bo Max tego nie powie, mimo, że sztucznie inteligentny 

 


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 25
  • 0

Przedłużenie umowy przez aplikację

Jak dla manie to pownno być takie zamówienie widoczne w apce, no ale po co, nie? To by było za proste. 

Anonim

Nie dotyczy

Przedłużenie umowy przez aplikację

@endo tak to niestety wygląda. Jak nie przyjedzie to od nowa..Apka czasem robi takie psikusy. 


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29460
  • 270

Przedłużenie umowy przez aplikację

@Gosia135  zamówienie/umowa niezaakceptowana więc trzeba złożyć od nowa i zaakceptować, następnie poczekać na potwierdzenie w zależności od wyboru mail lub sms.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 17
  • 0

Przedłużenie umowy przez aplikację

@slav72 tak właśnie zrobiłam. 

Dziękuję wszystkim za pomoc 🙂


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18416
  • 52658
  • 710

Przedłużenie umowy przez aplikację

@Gosia135 osobiście nigdy nie zawierałem umowy przez aplikację, tylko przez infolinię. Zdarzyło mi się dokonać zakupu, ale tylko za gotówkę. Czy w Twoim przypadku, zamówienie zostało dokończone przez aplikację, czy innymi kanałami?


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 17
  • 0

Przedłużenie umowy przez aplikację

@ketrasaArtur tak, udało mi się dokończyć sprawę przez aplikację. 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18416
  • 52658
  • 710

Przedłużenie umowy przez aplikację

@Gosia135 to dobrze. Szkoda tylko, że Orange stawiając na samoobsługę klienta, w przypadku problemów klient musi szukać innych sposobów pomocy w dokończeniu swojej sprawy, co powoduje niezadowolenie i może zniechęcać do dalszej współpracy.