- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z doładowaniem konta w aplikacji Mój Orange
Po aktualizacji aplikacja dnia 6.08.21 nie można doładować konta w aplikacji. Wyskakuje blad
____________
* Wątek wyodrębniono z tematu One Click – szybkie i wygodne doładowanie numeru w aplikacji Mój Orange - Wiktor
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z doładowaniem konta w aplikacji Mój Orange
@Grzefik15 może to byç przyczyną komunikacji z BlueMedia lub mają jakąś awarię. Najlepiej zgłosić na czacie, infolinii Orange i/lub do BlueMedia.
Kontakt Orange:
https://www.orange.pl/view/kontakt
Kontakt BlueMedia:
58 76 04 844 lub czat:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z doładowaniem konta w aplikacji Mój Orange
@Grzefik15 tak się składa że wczoraj doładowałem konto przez aplikacje i w/w błędów nie miałem - wszystko przebiegło bez problemu. Może trafiłeś na jakąś czkawkę systemu? Spróbuj ponownie dziś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z doładowaniem konta w aplikacji Mój Orange
Witam. Doładowałem konto 15x za 5pln i została nałożona blokada transakcji. Więc doładowania trzeba rozłożyć w czasie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z doładowaniem konta w aplikacji Mój Orange
Hello, mhm.......15 x po 5 zł? Po co to robisz? Dla dodatkowego bonusu GB? 75 GB piechotą nie chodzi 😜
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z doładowaniem konta w aplikacji Mój Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z doładowaniem konta w aplikacji Mój Orange
@Grzefik15 taką blokadę transakcji zakłada bank, nie BlueMedia, czy Orange. Wykryte nieprawidłowe lub dziwne transakcje, to bank zakłada blokadę. Może być czasowa lub na trwałe. Najczęściej odblokowanie tylko po kontakcie z bankiem. Może też być ustawiony na koncie bankowym dzienny limit transakcji online. 15 razy mało kto wykonuje takich przelewów z konta prywatnego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z doładowaniem konta w aplikacji Mój Orange
Właśnie ciekawi mnie to że mogę doładować kartę w sieci Plus przez stronę operatora. Nie mogę doładować przez aplikację Mój Orange oraz przez stronę operatora Orange. W banku dostałem informację że karta działa prawidlowo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z doładowaniem konta w aplikacji Mój Orange
@Grzefik15 może być blokowana tylko transakcja, która często była wykonywana. Są takie zabezpieczenia.
Czy był kontakt w tej sprawie z BlueMedia i/lub Orange, jak podałem w swoim pierwszym poście? Przyczyn może być wiele, nie koniecznie po stronie banku, ale również po stronie BlueMedia. Przerwa techniczna, awaria, blokada dziwnych transakcji itp.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z doładowaniem konta w aplikacji Mój Orange
@Grzefik15 ja tylko w kwestii formalnej, skoro nie jesteś pewien co jest przyczyną blokady to dlaczego oznaczyłeś rozwiązanie problemu? 🤔 Swoim działaniem potencjalnie wprowadzasz w błąd inne osoby z takim problemem szukające pomocy na forum.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »