Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z doładowaniem konta w aplikacji Mój Orange


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 5
  • 0

Problem z doładowaniem konta w aplikacji Mój Orange

Po aktualizacji aplikacja dnia 6.08.21 nie można doładować konta w aplikacji. Wyskakuje blad

 

Screenshot_20210807-020258.jpegScreenshot_20210807-020303.jpegScreenshot_20210807-020331.jpeg

 

 

____________

* Wątek wyodrębniono z tematu One Click – szybkie i wygodne doładowanie numeru w aplikacji Mój Orange - Wiktor

11 ODPOW. 11

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18338
  • 52434
  • 702

Problem z doładowaniem konta w aplikacji Mój Orange

@Grzefik15 może to byç przyczyną komunikacji z BlueMedia lub mają jakąś awarię. Najlepiej zgłosić na czacie, infolinii Orange i/lub do BlueMedia.

Kontakt Orange: 

https://www.orange.pl/view/kontakt

Kontakt BlueMedia: 

58 76 04 844 lub czat: 

https://pomoc.bluemedia.pl/kontakt-mobile


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2001
  • 6146
  • 69

Problem z doładowaniem konta w aplikacji Mój Orange

@Grzefik15  tak się składa że wczoraj doładowałem konto przez aplikacje i w/w błędów nie miałem - wszystko przebiegło bez problemu. Może trafiłeś na jakąś czkawkę systemu? Spróbuj ponownie dziś


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 5
  • 0

Problem z doładowaniem konta w aplikacji Mój Orange

Witam. Doładowałem konto 15x za 5pln i została nałożona blokada transakcji. Więc doładowania trzeba rozłożyć w czasie


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 426
  • 1025
  • 6

Problem z doładowaniem konta w aplikacji Mój Orange

Hello, mhm.......15 x po 5 zł? Po co to robisz? Dla dodatkowego bonusu GB? 75 GB piechotą nie chodzi 😜


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Problem z doładowaniem konta w aplikacji Mój Orange

W nocy często są prace serwisowe. Blokad chyba nie ma.

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18338
  • 52434
  • 702

Problem z doładowaniem konta w aplikacji Mój Orange

@Grzefik15 taką blokadę transakcji zakłada bank, nie BlueMedia, czy Orange. Wykryte nieprawidłowe lub dziwne transakcje, to bank zakłada blokadę. Może być czasowa lub na trwałe. Najczęściej odblokowanie tylko po kontakcie z bankiem. Może też być ustawiony na koncie bankowym dzienny limit transakcji online. 15 razy mało kto wykonuje takich przelewów z konta prywatnego.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 5
  • 0

Problem z doładowaniem konta w aplikacji Mój Orange

Właśnie ciekawi mnie to że mogę doładować kartę w sieci Plus przez stronę operatora. Nie mogę doładować przez aplikację Mój Orange oraz przez stronę operatora Orange. W banku dostałem informację że karta działa prawidlowo


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18338
  • 52434
  • 702

Problem z doładowaniem konta w aplikacji Mój Orange

@Grzefik15 może być blokowana tylko transakcja, która często była wykonywana. Są takie zabezpieczenia.

Czy był kontakt w tej sprawie z BlueMedia i/lub Orange, jak podałem w swoim pierwszym poście? Przyczyn może być wiele, nie koniecznie po stronie banku, ale również po stronie BlueMedia. Przerwa techniczna, awaria, blokada dziwnych transakcji itp.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29458
  • 270

Problem z doładowaniem konta w aplikacji Mój Orange

@Grzefik15  ja tylko w kwestii formalnej, skoro nie jesteś pewien co jest przyczyną blokady to dlaczego oznaczyłeś rozwiązanie problemu? 🤔 Swoim działaniem potencjalnie wprowadzasz w błąd inne osoby z takim problemem szukające pomocy na forum.