- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam. W dniu wczorajszym przeszedłem z karty na abonament. Posiadałem aplikacje mój Orange. Po podpisaniu umowy aplikacją mój Orange tak jakby się zawiesiła i działa niepoprawnie. W załączniku wysyłam screan. Zastanawiam się czy to dlatego że musi minąć jaka czas żeby zaczęła działać poprawnie czy jest jakiś błąd aplikacji?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Stanleystan po zmianie na abonament muszą się zaktualizować dane. Najczęściej po 24 godzinach powinno być już prawidłowo. Warto też wylogować się i zalogować się od nowa. Jeżeli dalej będzie problem z wyświetlaniem danych, to trzeba usunąć konto, najlepiej poprosić konsultanta o pomoc na infolinii lub czacie. Po usunięciu odczekać 24 godziny i sprawdzić czy już na obecne dane nie da się zalogować. Jak się nie uda, to znowu kontakt i konsultant pomoże założyć konto na nowo. Po ponownej rejestracji, najlepiej na innym adresie e-mail powinno już działać prawidłowo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange
@Stanleystan spróbuj przeinstalowywać aplikację (odinstaluj i zainstaluj od nowa).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange
@Stanleystan w takim razie trzeba dać czas na zaktualizowanie się danych w apce w związku ze zmianą usług. Po weekendzie powinno się unormować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Stanleystan po zmianie na abonament muszą się zaktualizować dane. Najczęściej po 24 godzinach powinno być już prawidłowo. Warto też wylogować się i zalogować się od nowa. Jeżeli dalej będzie problem z wyświetlaniem danych, to trzeba usunąć konto, najlepiej poprosić konsultanta o pomoc na infolinii lub czacie. Po usunięciu odczekać 24 godziny i sprawdzić czy już na obecne dane nie da się zalogować. Jak się nie uda, to znowu kontakt i konsultant pomoże założyć konto na nowo. Po ponownej rejestracji, najlepiej na innym adresie e-mail powinno już działać prawidłowo.