Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Mój Orange

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 6
  • 0

Mój Orange

Witam. W dniu wczorajszym przeszedłem z karty na abonament. Posiadałem aplikacje mój Orange. Po podpisaniu umowy aplikacją mój Orange tak jakby się zawiesiła i działa niepoprawnie. W załączniku wysyłam screan. Zastanawiam się czy to dlatego że musi minąć jaka czas żeby zaczęła działać poprawnie czy jest jakiś błąd aplikacji?

 

Screenshot_20210807-014944.jpg

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18409
  • 52636
  • 710

Mój Orange

@Stanleystan po zmianie na abonament muszą się zaktualizować dane. Najczęściej po 24 godzinach powinno być już prawidłowo. Warto też wylogować się i zalogować się od nowa. Jeżeli dalej będzie problem z wyświetlaniem danych, to trzeba usunąć konto, najlepiej poprosić konsultanta o pomoc na infolinii lub czacie. Po usunięciu odczekać 24 godziny i sprawdzić czy już na obecne dane nie da się zalogować. Jak się nie uda, to znowu kontakt i konsultant pomoże założyć konto na nowo. Po ponownej rejestracji, najlepiej na innym adresie e-mail powinno już działać prawidłowo.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4

Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29460
  • 270

Mój Orange

@Stanleystan  spróbuj przeinstalowywać aplikację (odinstaluj i zainstaluj od nowa).


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 6
  • 0

Mój Orange

Niestety bez zmian


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29460
  • 270

Mój Orange

@Stanleystan  w takim razie trzeba dać czas na zaktualizowanie się danych w apce w związku ze zmianą usług. Po  weekendzie powinno się unormować. 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18409
  • 52636
  • 710

Mój Orange

@Stanleystan po zmianie na abonament muszą się zaktualizować dane. Najczęściej po 24 godzinach powinno być już prawidłowo. Warto też wylogować się i zalogować się od nowa. Jeżeli dalej będzie problem z wyświetlaniem danych, to trzeba usunąć konto, najlepiej poprosić konsultanta o pomoc na infolinii lub czacie. Po usunięciu odczekać 24 godziny i sprawdzić czy już na obecne dane nie da się zalogować. Jak się nie uda, to znowu kontakt i konsultant pomoże założyć konto na nowo. Po ponownej rejestracji, najlepiej na innym adresie e-mail powinno już działać prawidłowo.