- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
ja mam pytanie - po co BOK wymaga włączonej transmisji danych przy włączaniu aplikacji Mój Orange aby zgłosić sprawę? Dzisiaj w trakcie awarii chciałem telefonicznie zapytać kiedy będzie działał internet no i logiczne, że nie miałem włączonego internetu przy włączaniu aplikacji. Na górze info, że niaktualne dane (stan na 1 listopada). Dzwonię, a tam lektorka - "Aby bezpłatnie połączyć się z biurem obsługi skorzystaj z aplikacji Mój Orange". No to chyba korzystam, ale nie mam jak pobrać aktualnych danych, bo jest awaria. Co innego gdyby chodziło o "usługi i doładowania" czy "zakup nowej umowy", ale jeśli wybieram temat "wsparcie techniczne" to jest duże prawdopodobieństwo, że chodzi o niedziałający internet w telefonie. Może warto byłoby to naprawić i ewentualnie pozwolić chociaż na nieaktualność danych do 3 dni wstecz.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Powód jest bardzo prozaiczny. Transfer danych jest wymagany do tego aby przekazać do naszego systemu w trakcie połączenia takie dane:
1) kim jets klient (oferta, autoryzacja tak abyś nie musiał sie weryfikować na CC)
2) temat rozmowy
bez tego system CC patrzy na połączenie głosowe jako zwykle połączenie i nie ma wszystkich zalet wynikających z click2call. Połączenie click2call to nie jest połączenie VoIP.
Jak sieć nie działa to zawsze mozna połączyć korzystając wtedy z wifi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Po co internet przy dzwonieniu do BOK z Mój Orange?
p2225 napisał(-a):Witam,
ja mam pytanie - po co BOK wymaga włączonej transmisji danych przy włączaniu aplikacji Mój Orange aby zgłosić sprawę? Dzisiaj w trakcie awarii chciałem telefonicznie zapytać kiedy będzie działał internet no i logiczne, że nie miałem włączonego internetu przy włączaniu aplikacji. Na górze info, że niaktualne dane (stan na 1 listopada). Dzwonię, a tam lektorka - "Aby bezpłatnie połączyć się z biurem obsługi skorzystaj z aplikacji Mój Orange". No to chyba korzystam, ale nie mam jak pobrać aktualnych danych, bo jest awaria. Co innego gdyby chodziło o "usługi i doładowania" czy "zakup nowej umowy", ale jeśli wybieram temat "wsparcie techniczne" to jest duże prawdopodobieństwo, że chodzi o niedziałający internet w telefonie. Może warto byłoby to naprawić i ewentualnie pozwolić chociaż na nieaktualność danych do 3 dni wstecz.
Faktycznie, trochę bez sensu. Miałem ten sam problem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Po co internet przy dzwonieniu do BOK z Mój Orange?
@p2225 być może choć przez chwilę potrzebna jest transmisja, jeżeli masz komórkę to może być transmisja w danych w sieci komórkowej... Przypominam, że dla "darmowego połączenia" musisz spełnić dwa warunki:
1) numer mobilny (komorkowy) w sieci orange
2) pełne zalogowanie do MójOrange w telefonie - na dane tego numeru
wtedy możesz za darmo rozmawiać z konsultantem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Po co internet przy dzwonieniu do BOK z Mój Orange?
Misiek62 napisał(-a):@p2225 być może choć przez chwilę potrzebna jest transmisja, jeżeli masz komórkę to może być transmisja w danych w sieci komórkowej... Przypominam, że dla "darmowego połączenia" musisz spełnić dwa warunki:
1) numer mobilny (komorkowy) w sieci orange
2) pełne zalogowanie do MójOrange w telefonie - na dane tego numeru
wtedy możesz za darmo rozmawiać z konsultantem.
Wszystko fajnie, tylko co zrobić, jeśli inernetu nie ma, bo awaria sieci nastąpiła ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Po co internet przy dzwonieniu do BOK z Mój Orange?
Zadzwonić wówczas do BOK na normalny numer. Aplikacja wymaga Internetu, to prosta sprawa, bez niego nie uda Ci się zalogować na konto. W trakcie rozmowy z konsultatntem zawsze możesz poprosić o zwrot poniesionych kosztów za rozmowę. Zazwyczaj Orange jest przychylne jeśłi faktycznie problem leży po ich stronie. Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Po co internet przy dzwonieniu do BOK z Mój Orange?
1) mam
2) mam automatyczne logowanie, więc jestem zalogowany tylko pokazne są niaktualne dane.
Tak to wygląda: http://s10.ifotos.pl/img/Screensho_axxwrhq.png
Niestety nie mogłem wrzucić tego na forumowy host, bo zdjęcie jakoś nie chce się do końca wysłać, a z linku też nie łapie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Powód jest bardzo prozaiczny. Transfer danych jest wymagany do tego aby przekazać do naszego systemu w trakcie połączenia takie dane:
1) kim jets klient (oferta, autoryzacja tak abyś nie musiał sie weryfikować na CC)
2) temat rozmowy
bez tego system CC patrzy na połączenie głosowe jako zwykle połączenie i nie ma wszystkich zalet wynikających z click2call. Połączenie click2call to nie jest połączenie VoIP.
Jak sieć nie działa to zawsze mozna połączyć korzystając wtedy z wifi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Po co internet przy dzwonieniu do BOK z Mój Orange?
Przypominam tylko ze przy autologowaniu nie ma darmowego połączenia z doradca. Darmowe jest tylko przy pełnej autoryzacji poprzez login i hasło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Po co internet przy dzwonieniu do BOK z Mój Orange?
Remi napisał(-a):Powód jest bardzo prozaiczny. Transfer danych jest wymagany do tego aby przekazać do naszego systemu w trakcie połączenia takie dane:
1) kim jets klient (oferta, autoryzacja tak abyś nie musiał sie weryfikować na CC)
2) temat rozmowy
bez tego system CC patrzy na połączenie głosowe jako zwykle połączenie i nie ma wszystkich zalet wynikających z click2call. Połączenie click2call to nie jest połączenie VoIP.
Jak sieć nie działa to zawsze mozna połączyć korzystając wtedy z wifi.
Niestety, używam tylko internetu mobilnego i odcięło mnie od świata. Z drugiej strony spacer też nie zaszkodził.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Po co internet przy dzwonieniu do BOK z Mój Orange?
Pamiętam, że jak kiedyś dzwoniłem to po numerze telefonu w dialerze był jeszcze #<jakieś cyfry>
Mogłoby być tak, że każdy klient miałby taki swój numer klienta zapisany w aplikacji, a temat byłby ostatnią cyfrą tego numeru (1-3). Wtedy nie potrzeba by było internetu w aplikacji. Ofertę to już konsultant wziąłby sobie z systemu.
Co do wifi - to jest właśnie ten ból posiadania wszystkich usług u jednego operatora. Siadł internet i w telefonie i w routerze.
Mówiąc "autologowanie" miałem na myśli zapamiętane dane (login i hasło) do aplikacji, a nie logowanie jeśli łaczę się z internetem przez kartę SIM w telefonie.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »