Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Po co internet przy dzwonieniu do BOK z Mój Orange?

ROZWIĄZANE

Poziom 24, Specjalista
  • 541
  • 637
  • 24

Po co internet przy dzwonieniu do BOK z Mój Orange?

Witam,

 

ja mam pytanie - po co BOK wymaga włączonej transmisji danych przy włączaniu aplikacji Mój Orange aby zgłosić sprawę? Dzisiaj w trakcie awarii chciałem telefonicznie zapytać kiedy będzie działał internet no i logiczne, że nie miałem włączonego internetu przy włączaniu aplikacji. Na górze info, że niaktualne dane (stan na 1 listopada). Dzwonię, a tam lektorka - "Aby bezpłatnie połączyć się z biurem obsługi skorzystaj z aplikacji Mój Orange". No to chyba korzystam, ale nie mam jak pobrać aktualnych danych, bo jest awaria. Co innego gdyby chodziło o "usługi i doładowania" czy "zakup nowej umowy", ale jeśli wybieram temat "wsparcie techniczne" to jest duże prawdopodobieństwo, że chodzi o niedziałający internet w telefonie. Może warto byłoby to naprawić i ewentualnie pozwolić chociaż na nieaktualność danych do 3 dni wstecz. 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Ekspert AMA
  • 370
  • 574
  • 39

Po co internet przy dzwonieniu do BOK z Mój Orange?

Powód jest bardzo prozaiczny. Transfer danych jest wymagany do tego aby przekazać do naszego systemu w trakcie połączenia takie dane:

1) kim jets klient (oferta, autoryzacja tak abyś nie musiał sie weryfikować na CC)

2) temat rozmowy

 

bez tego system CC patrzy na połączenie głosowe jako zwykle połączenie i nie ma wszystkich zalet wynikających z click2call. Połączenie click2call to nie jest połączenie VoIP.

 

Jak sieć nie działa to zawsze mozna połączyć korzystając wtedy z wifi.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

17 ODPOW. 17

Poziom 34, Ekspert
  • 2251
  • 3332
  • 147

Po co internet przy dzwonieniu do BOK z Mój Orange?


p2225 napisał(-a):

Witam,

 

ja mam pytanie - po co BOK wymaga włączonej transmisji danych przy włączaniu aplikacji Mój Orange aby zgłosić sprawę? Dzisiaj w trakcie awarii chciałem telefonicznie zapytać kiedy będzie działał internet no i logiczne, że nie miałem włączonego internetu przy włączaniu aplikacji. Na górze info, że niaktualne dane (stan na 1 listopada). Dzwonię, a tam lektorka - "Aby bezpłatnie połączyć się z biurem obsługi skorzystaj z aplikacji Mój Orange". No to chyba korzystam, ale nie mam jak pobrać aktualnych danych, bo jest awaria. Co innego gdyby chodziło o "usługi i doładowania" czy "zakup nowej umowy", ale jeśli wybieram temat "wsparcie techniczne" to jest duże prawdopodobieństwo, że chodzi o niedziałający internet w telefonie. Może warto byłoby to naprawić i ewentualnie pozwolić chociaż na nieaktualność danych do 3 dni wstecz. 


Faktycznie, trochę bez sensu. Miałem ten sam problem.


Poziom 36, Guru *
  • 4285
  • 7934
  • 152

Po co internet przy dzwonieniu do BOK z Mój Orange?

@p2225 być może choć przez chwilę potrzebna jest transmisja, jeżeli masz komórkę to może być transmisja w danych w sieci komórkowej... Przypominam, że dla "darmowego połączenia" musisz spełnić dwa warunki:

1) numer mobilny (komorkowy) w sieci orange

2) pełne zalogowanie do MójOrange w telefonie - na dane tego numeru

wtedy możesz za darmo rozmawiać z konsultantem.


Poziom 34, Ekspert
  • 2251
  • 3332
  • 147

Po co internet przy dzwonieniu do BOK z Mój Orange?


Misiek62 napisał(-a):

@p2225 być może choć przez chwilę potrzebna jest transmisja, jeżeli masz komórkę to może być transmisja w danych w sieci komórkowej... Przypominam, że dla "darmowego połączenia" musisz spełnić dwa warunki:

1) numer mobilny (komorkowy) w sieci orange

2) pełne zalogowanie do MójOrange w telefonie - na dane tego numeru

wtedy możesz za darmo rozmawiać z konsultantem.


Wszystko fajnie, tylko co zrobić, jeśli inernetu nie ma, bo awaria sieci nastąpiła ?

Konto usunięte

Nie dotyczy

Po co internet przy dzwonieniu do BOK z Mój Orange?

Zadzwonić wówczas do BOK na normalny numer. Aplikacja wymaga Internetu, to prosta sprawa, bez niego nie uda Ci się zalogować na konto. W trakcie rozmowy z konsultatntem zawsze możesz poprosić o zwrot poniesionych kosztów za rozmowę. Zazwyczaj Orange jest przychylne jeśłi faktycznie problem leży po ich stronie. Pozdrawiam.


Poziom 24, Specjalista
  • 541
  • 637
  • 24

Po co internet przy dzwonieniu do BOK z Mój Orange?

1) mam

2) mam automatyczne logowanie, więc jestem zalogowany tylko pokazne są niaktualne dane.  

Tak to wygląda: http://s10.ifotos.pl/img/Screensho_axxwrhq.png

Niestety nie mogłem wrzucić tego na forumowy host, bo zdjęcie jakoś nie chce się do końca wysłać, a z linku też nie łapie. 


Ekspert AMA
  • 370
  • 574
  • 39

Po co internet przy dzwonieniu do BOK z Mój Orange?

Powód jest bardzo prozaiczny. Transfer danych jest wymagany do tego aby przekazać do naszego systemu w trakcie połączenia takie dane:

1) kim jets klient (oferta, autoryzacja tak abyś nie musiał sie weryfikować na CC)

2) temat rozmowy

 

bez tego system CC patrzy na połączenie głosowe jako zwykle połączenie i nie ma wszystkich zalet wynikających z click2call. Połączenie click2call to nie jest połączenie VoIP.

 

Jak sieć nie działa to zawsze mozna połączyć korzystając wtedy z wifi.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście


Ekspert AMA
  • 370
  • 574
  • 39

Po co internet przy dzwonieniu do BOK z Mój Orange?

Przypominam tylko ze przy autologowaniu nie ma darmowego połączenia z doradca. Darmowe jest tylko przy pełnej autoryzacji poprzez login i hasło.


Poziom 34, Ekspert
  • 2251
  • 3332
  • 147

Po co internet przy dzwonieniu do BOK z Mój Orange?


Remi napisał(-a):

Powód jest bardzo prozaiczny. Transfer danych jest wymagany do tego aby przekazać do naszego systemu w trakcie połączenia takie dane:

1) kim jets klient (oferta, autoryzacja tak abyś nie musiał sie weryfikować na CC)

2) temat rozmowy

 

bez tego system CC patrzy na połączenie głosowe jako zwykle połączenie i nie ma wszystkich zalet wynikających z click2call. Połączenie click2call to nie jest połączenie VoIP.

 

Jak sieć nie działa to zawsze mozna połączyć korzystając wtedy z wifi.


Niestety, używam tylko internetu mobilnego i odcięło mnie od świata. Z drugiej strony spacer też nie zaszkodził.  


Poziom 24, Specjalista
  • 541
  • 637
  • 24

Po co internet przy dzwonieniu do BOK z Mój Orange?

@Remi

Pamiętam, że jak kiedyś dzwoniłem to po numerze telefonu w dialerze był jeszcze #<jakieś cyfry>

Mogłoby być tak, że każdy klient miałby taki swój numer klienta zapisany w aplikacji, a temat byłby ostatnią cyfrą tego numeru (1-3). Wtedy nie potrzeba by było internetu w aplikacji. Ofertę to już konsultant wziąłby sobie z systemu. 

 

Co do wifi - to jest właśnie ten ból posiadania wszystkich usług u jednego operatora. Siadł internet i w telefonie i w routerze. 

Mówiąc "autologowanie" miałem na myśli zapamiętane dane (login i hasło) do aplikacji, a nie logowanie jeśli łaczę się z internetem przez kartę SIM w telefonie.